22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-06-2023 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 1468,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Telkens correcte TRX en Radio gebruik, Para zones, etc.pp
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 11/06/2023 Piloot: BERT SR SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KTBY Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq Logger file: 2023-06-11-LXV-6XQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:36:19 Duurvlucht : 05:30:59 Vrije vlucht : 440.6 km Fasttrack : 98.9 kmh Hoogtewinst : 1552.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.721'N 5°12.884'E tijd: 10:21:45 UTC alti: 13 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.054'N 5°12.302'E = 312° 0.9 km van vertrek tijd: 10:25:23 UTC alti: 517 m Landingspunt pos.: 51°10.780'N 5°13.051'E = 61° 0.2 km van vertrek tijd: 15:58:04 UTC alti: 26 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:36:19 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.1 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.645'N 5°08.861'E @ 10:38:04 UTC, 1394 m punt 1: 50°54.124'N 5°33.351'E @ 11:14:58 UTC, 1384 m punt 2: 51°26.583'N 4°33.274'E @ 12:08:47 UTC, 1172 m punt 3: 50°55.061'N 5°34.374'E @ 13:39:10 UTC, 1608 m punt 4: 51°29.225'N 4°37.342'E @ 14:21:56 UTC, 1403 m punt 5: 50°56.865'N 5°31.032'E @ 15:39:56 UTC, 1152 m Finish: 51°11.156'N 5°12.202'E @ 15:56:55 UTC, 177 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 43.3 km 139° @ 70.4 km/h been 2: 92.3 km 311° @ 102.9 km/h been 3: 92.1 km 129° @ 61.2 km/h been 4: 91.8 km 314° @ 128.8 km/h been 5: 86.7 km 134° @ 66.7 km/h been 6: 34.4 km 320° @ 121.7 km/h Afgelegde afstand: 440.6 km Duur: 05:18:51 Gemiddelde snelheid: 82.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 638.0 m Finishhoogte: 177.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 461 m Totale score afstand: 440.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°05.708'N 5°14.554'E = 168° 9.5 km van vertrek tijd: 13:21:33 UTC alti: 2142 m Finishpunt pos.: 50°59.696'N 5°22.161'E = 152° 23.1 km van vertrek tijd: 15:21:33 UTC alti: 1071 m Grootste afstand in 2 uur: 197.9 km Beste snelheid in 2 uur: 98.9 km/h Hoogteverlies: 1071 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 752.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: WERSHOFEN-EIFEL 50°27.120'N 6°47.150'E 136.9 km 126° punt 2: BERTRIX AB 49°53.500'N 5°13.433'E 127.8 km 241° punt 3: MOENCHSHEIDE 50°30.500'N 7°15.334'E 160.4 km 64° punt 4: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 206.6 km 302° punt 5: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E 83.1 km 134° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 37.1 km 318° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 13:03:17 UTC, 1222 m punt 1: WERSHOFEN-EIFEL niet gerond afbreekpunt: 50°55.084'N 5°34.404'E @ 13:39:08 UTC, 1598 m : 36.7 km 61.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 36.7 km Duur van de proef: 00:35:51 Gemiddelde snelheid: 61.5 km/h Start hoogte: 638 m Hoogte passeren start: 1222 m Hoogte aan break-punt: 1598 m Hoogteverlies over proef: -960 m Totale score afstand: 36.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 28.1 km Been 1: 17.9 km Been 2: 17.9 km Totaal: 63.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:27:05 UTC einde: 15:58:04 UTC duur: 05:30:59 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 638 m @ 10:27:15 UTC hoog punt: 2190 m @ 13:22:13 UTC hoogtewinst: 1552 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:14:52 bearing 89.6° Tweede punt: 12:08:51 bearing 4.6° Totale hoek: -85.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7301 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||