22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Jeroen DE VRIENDT -- 1321,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: EBZR glider sector actief, LFA Golf 2N actief, Kleine Broghel uitgeluisterd in de TMA.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/06/2023 Piloot: JEROEN DE VRIENDT Zweefvliegtuig: OO-YCN Toestel type: KA6E Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4dz Logger file: 2023-06-10-NAV-4DZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:38:00 Duurvlucht : 05:35:24 Vrije vlucht : 280.9 km Fasttrack : 68.7 kmh Opgegeven proef: 218.3 km Hoogtewinst : 1615.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°15.920'N 4°45.320'E tijd: 10:53:19 UTC alti: 4 m Ontkoppelpunt pos.: 51°16.662'N 4°46.020'E = 31° 1.6 km van vertrek tijd: 10:55:55 UTC alti: 520 m Landingspunt pos.: 51°15.912'N 4°45.246'E = 260° 0.1 km van vertrek tijd: 16:31:19 UTC alti: 21 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:38:00 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°16.808'N 4°42.855'E @ 11:28:28 UTC, 1264 m punt 1: 51°15.542'N 5°00.118'E @ 12:16:43 UTC, 1662 m punt 2: 50°52.204'N 5°37.141'E @ 13:44:04 UTC, 1784 m punt 3: 51°24.000'N 4°45.326'E @ 14:44:28 UTC, 1952 m punt 4: 51°01.889'N 5°24.043'E @ 15:50:14 UTC, 1393 m punt 5: 51°13.342'N 5°01.672'E @ 16:18:15 UTC, 1114 m Finish: 51°15.912'N 4°44.577'E @ 16:30:36 UTC, 94 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.2 km 97° @ 25.1 km/h been 2: 61.2 km 135° @ 42.0 km/h been 3: 84.4 km 315° @ 83.9 km/h been 4: 60.9 km 132° @ 55.6 km/h been 5: 33.6 km 309° @ 72.1 km/h been 6: 20.5 km 284° @ 99.4 km/h Afgelegde afstand: 280.9 km Duur: 05:02:08 Gemiddelde snelheid: 55.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 480.0 m Finishhoogte: 94.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 386 m Totale score afstand: 280.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°56.777'N 5°32.904'E = 122° 65.9 km van vertrek tijd: 13:37:32 UTC alti: 2017 m Finishpunt pos.: 51°09.549'N 5°14.506'E = 109° 36.0 km van vertrek tijd: 15:37:32 UTC alti: 1899 m Grootste afstand in 2 uur: 137.5 km Beste snelheid in 2 uur: 68.7 km/h Hoogteverlies: 118 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 319.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E punt 1: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 75.1 km 125° punt 2: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 84.5 km 315° punt 3: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 84.5 km 134° finish: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E 75.1 km 306° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZOERSEL @ 11:32:05 UTC, 1285 m punt 1: VELDWEZELT @ 13:44:00 UTC, 1779 m : 74.6 km 33.9 km/h punt 2: HOOGSTRATEN @ 14:44:48 UTC, 1911 m : 83.5 km 82.4 km/h punt 3: VELDWEZELT niet gerond afbreekpunt: 51°01.877'N 5°24.025'E @ 15:50:15 UTC, 1396 m : 60.1 km 55.1 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 218.3 km Duur van de proef: 04:18:10 Gemiddelde snelheid: 50.7 km/h Start hoogte: 480 m Hoogte passeren start: 1285 m Hoogte aan break-punt: 1396 m Hoogteverlies over proef: -916 m Totale score afstand: 218.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 20.8 km Been 1: 32.7 km Been 2: 20.8 km Totaal: 74.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:55:55 UTC einde: 16:31:19 UTC duur: 05:35:24 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 480 m @ 10:56:59 UTC hoog punt: 2095 m @ 16:05:27 UTC hoogtewinst: 1615 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:44:09 bearing 92.1° Tweede punt: 14:43:41 bearing 18.4° Totale hoek: -73.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9939 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||