22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-06-2023 -- Jeroen DE VRIENDT -- 1342,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: EBZR glider sector actief, LFA Golf 2N actief, Kleine Brogel uitgeluisterd in de TMA.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 11/06/2023 Piloot: JEROEN DE VRIENDT Zweefvliegtuig: OO-YCN Toestel type: KA6E Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4dz Logger file: 2023-06-11-NAV-4DZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:25:15 Duurvlucht : 05:23:17 Vrije vlucht : 285.3 km Fasttrack : 64.8 kmh Opgegeven proef: 218.4 km Hoogtewinst : 1734.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°15.918'N 4°45.318'E tijd: 10:42:42 UTC alti: 2 m Ontkoppelpunt pos.: 51°17.089'N 4°44.197'E = 329° 2.5 km van vertrek tijd: 10:44:40 UTC alti: 339 m Landingspunt pos.: 51°15.943'N 4°45.264'E = 306° 0.1 km van vertrek tijd: 16:07:57 UTC alti: 17 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:25:15 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°17.662'N 4°41.158'E @ 10:58:13 UTC, 1192 m punt 1: 51°13.074'N 5°06.523'E @ 11:39:08 UTC, 1354 m punt 2: 50°52.291'N 5°37.215'E @ 12:49:07 UTC, 1315 m punt 3: 51°23.998'N 4°45.926'E @ 13:58:48 UTC, 1517 m punt 4: 50°59.485'N 5°22.402'E @ 15:19:55 UTC, 1110 m punt 5: 51°11.278'N 5°06.869'E @ 15:53:09 UTC, 1251 m Finish: 51°15.228'N 4°44.172'E @ 16:06:18 UTC, 216 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 30.7 km 106° @ 45.0 km/h been 2: 52.6 km 137° @ 45.1 km/h been 3: 83.9 km 315° @ 72.2 km/h been 4: 62.2 km 137° @ 46.0 km/h been 5: 28.4 km 320° @ 51.3 km/h been 6: 27.4 km 286° @ 125.1 km/h Afgelegde afstand: 285.3 km Duur: 05:08:05 Gemiddelde snelheid: 55.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.8 km Starthoogte: 339.0 m Finishhoogte: 216.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 123 m Totale score afstand: 285.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°03.538'N 5°20.402'E = 119° 46.9 km van vertrek tijd: 12:20:25 UTC alti: 1972 m Finishpunt pos.: 51°17.868'N 4°56.755'E = 75° 13.8 km van vertrek tijd: 14:20:25 UTC alti: 1657 m Grootste afstand in 2 uur: 129.5 km Beste snelheid in 2 uur: 64.8 km/h Hoogteverlies: 315 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 304.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E punt 1: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 75.1 km 125° punt 2: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 84.5 km 315° punt 3: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 76.9 km 131° finish: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E 68.4 km 301° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZOERSEL @ 11:01:20 UTC, 1166 m punt 1: VELDWEZELT @ 12:49:07 UTC, 1315 m : 74.6 km 41.5 km/h punt 2: HOOGSTRATEN @ 13:58:49 UTC, 1510 m : 83.5 km 71.9 km/h punt 3: ZUTENDAAL AERO niet gerond afbreekpunt: 50°59.504'N 5°22.428'E @ 15:19:53 UTC, 1114 m : 60.3 km 44.6 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 218.4 km Duur van de proef: 04:18:33 Gemiddelde snelheid: 50.7 km/h Start hoogte: 339 m Hoogte passeren start: 1166 m Hoogte aan break-punt: 1114 m Hoogteverlies over proef: -775 m Totale score afstand: 218.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:44:40 UTC einde: 16:07:57 UTC duur: 05:23:17 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 339 m @ 10:44:40 UTC hoog punt: 2073 m @ 14:15:41 UTC hoogtewinst: 1734 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:58:13 bearing 17.8° Tweede punt: 12:49:05 bearing 92.0° Totale hoek: 74.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8168 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||