22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-06-2023 -- Martijn EERDEKENS -- 2363,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Voor de vlucht gebeld met KB. Heenweg crossing Kb 4500ft approved in formation with Ward. Ook Beek crossing in formatiom approved. Terugweg beek crossing approved en golf 1 actief maar KB uitluisteren
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/06/2023 Piloot: DAVID JANSSEN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAARD Logger type: Flarm s/n: 4xx Logger file: 2023-06-14-FLA-4XX-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 07:36:22 Duurvlucht : 07:32:58 Vrije vlucht : 632.1 km Fasttrack : 120.3 kmh Opgegeven proef: 258.3 km Hoogtewinst : 1648.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.710'N 5°12.877'E tijd: 09:59:24 UTC alti: 14 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.710'N 5°12.877'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 09:59:24 UTC alti: 14 m Landingspunt pos.: 51°10.772'N 5°12.976'E = 45° 0.2 km van vertrek tijd: 17:35:46 UTC alti: 14 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 07:36:22 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.859'N 5°11.623'E @ 10:12:17 UTC, 1073 m punt 1: 50°50.143'N 6°17.005'E @ 11:17:53 UTC, 1185 m punt 2: 51°14.426'N 8°49.899'E @ 14:05:05 UTC, 1692 m punt 3: 50°50.791'N 6°06.431'E @ 15:40:46 UTC, 1833 m punt 4: 50°56.152'N 6°30.051'E @ 15:59:38 UTC, 1708 m punt 5: 51°18.383'N 4°59.460'E @ 17:16:10 UTC, 1118 m Finish: 51°10.321'N 5°14.856'E @ 17:32:34 UTC, 372 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 85.6 km 116° @ 78.3 km/h been 2: 184.3 km 75° @ 66.1 km/h been 3: 196.0 km 258° @ 122.9 km/h been 4: 29.4 km 70° @ 93.6 km/h been 5: 113.5 km 292° @ 88.9 km/h been 6: 23.3 km 130° @ 85.4 km/h Afgelegde afstand: 632.1 km Duur: 07:20:17 Gemiddelde snelheid: 86.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.4 km Starthoogte: 529.0 m Finishhoogte: 372.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 157 m Totale score afstand: 632.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°20.532'N 8°30.203'E = 84° 230.3 km van vertrek tijd: 13:51:49 UTC alti: 1928 m Finishpunt pos.: 50°55.312'N 6°21.240'E = 109° 84.8 km van vertrek tijd: 15:51:50 UTC alti: 1792 m Grootste afstand in 2 uur: 240.7 km Beste snelheid in 2 uur: 120.3 km/h Hoogteverlies: 136 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 651.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: ESCHWEILER 50°50.440'N 6°19.910'E 86.7 km 116° punt 2: WARBURBERG 51°29.833'N 9°05.250'E 206.1 km 68° punt 3: KOBLENNGEN 50°19.518'N 7°31.716'E 170.3 km 221° punt 4: AACHENRüCK 50°49.450'N 6°11.050'E 110.2 km 301° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 78.4 km 301° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 10:13:17 UTC, 1000 m punt 1: ESCHWEILER @ 11:20:17 UTC, 1072 m : 86.2 km 77.2 km/h punt 2: WARBURBERG niet gerond afbreekpunt: 51°14.852'N 8°49.233'E @ 14:04:29 UTC, 1624 m : 172.2 km 62.9 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 258.3 km Duur van de proef: 03:51:12 Gemiddelde snelheid: 67.0 km/h Start hoogte: 529 m Hoogte passeren start: 1000 m Hoogte aan break-punt: 1624 m Hoogteverlies over proef: -1095 m Totale score afstand: 258.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 20.1 km Been 1: 31.5 km Been 2: 20.1 km Totaal: 71.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:02:48 UTC einde: 17:35:46 UTC duur: 07:32:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 418 m @ 11:38:41 UTC hoog punt: 2066 m @ 16:13:26 UTC hoogtewinst: 1648 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:19:13 bearing 92.6° Tweede punt: 17:16:10 bearing 37.9° Totale hoek: -54.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 15973 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||