22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-06-2023 -- Rik VANDEN BOER -- 2921,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Crossing KB out and inbound 4500ft TMZ niederrhein SQ6101 119.150 TMZ munster SQ6104 129.300 CTR volkel crossing approved All Notams and TSA checked with Dutch Mil XPDR 7000
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 15/06/2023 Piloot: RIK VANDEN BOER Zweefvliegtuig: D-KDET Toestel type: JS-3-18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: afi Logger file: 2023-06-15-LXV-AFI-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 09:10:36 Duurvlucht : 09:01:31 Vrije vlucht : 890.9 km Fasttrack : 129.4 kmh Opgegeven proef: 672.0 km Driehoek : 343.4 km Hoogtewinst : 2151.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.232'N 5°22.216'E tijd: 08:18:52 UTC alti: -25 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.256'N 5°23.255'E = 88° 1.2 km van vertrek tijd: 08:27:57 UTC alti: 1157 m Landingspunt pos.: 50°58.217'N 5°22.762'E = 92° 0.6 km van vertrek tijd: 17:29:28 UTC alti: -3 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 09:10:36 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.205'N 5°22.270'E @ 08:28:25 UTC, 1105 m punt 1: 51°00.810'N 5°38.926'E @ 08:40:53 UTC, 371 m punt 2: 51°19.941'N 5°50.403'E @ 09:31:59 UTC, 889 m punt 3: 52°10.572'N 9°02.923'E @ 11:53:47 UTC, 1345 m punt 4: 51°47.712'N 5°40.229'E @ 13:53:55 UTC, 1560 m punt 5: 52°00.060'N 7°49.773'E @ 15:27:13 UTC, 1041 m Finish: 50°58.216'N 5°21.893'E @ 17:27:38 UTC, 152 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 76° @ 96.6 km/h been 2: 37.9 km 21° @ 44.5 km/h been 3: 240.6 km 66° @ 101.8 km/h been 4: 235.9 km 261° @ 117.8 km/h been 5: 150.4 km 80° @ 96.7 km/h been 6: 206.0 km 237° @ 102.7 km/h Afgelegde afstand: 890.9 km Duur: 08:59:13 Gemiddelde snelheid: 99.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 1117.0 m Finishhoogte: 152.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 965 m Totale score afstand: 890.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°03.961'N 8°30.784'E = 60° 249.9 km van vertrek tijd: 11:34:29 UTC alti: 1924 m Finishpunt pos.: 51°47.526'N 5°54.236'E = 22° 98.7 km van vertrek tijd: 13:34:29 UTC alti: 677 m Grootste afstand in 2 uur: 258.9 km Beste snelheid in 2 uur: 129.4 km/h Hoogteverlies: 1247 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 1035.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: RINTELN 52°10.517'N 9°03.200'E 288.1 km 61° punt 2: RAVENSTEIN 51°47.730'N 5°39.950'E 236.5 km 261° punt 3: PORTA WF DENKMAL 52°14.717'N 8°54.333'E 227.9 km 76° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 282.7 km 241° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 08:29:29 UTC, 1061 m punt 1: RINTELN @ 11:53:48 UTC, 1345 m : 287.6 km 84.5 km/h punt 2: RAVENSTEIN @ 13:53:56 UTC, 1563 m : 235.5 km 117.6 km/h punt 3: PORTA WF DENKMAL niet gerond afbreekpunt: 52°00.060'N 7°49.773'E @ 15:27:13 UTC, 1041 m : 148.9 km 95.8 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 672.0 km Duur van de proef: 06:57:44 Gemiddelde snelheid: 96.5 km/h Start hoogte: 1061 m Hoogte passeren start: 1061 m Hoogte aan break-punt: 1041 m Hoogteverlies over proef: 20 m Totale score afstand: 672.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 151.1 km Been 1: 96.1 km Been 2: 96.1 km Totaal: 343.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:27:57 UTC einde: 17:29:28 UTC duur: 09:01:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 303 m @ 08:42:13 UTC hoog punt: 2454 m @ 15:59:37 UTC hoogtewinst: 2151 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 08:29:09 bearing 83.3° Tweede punt: 13:53:58 bearing 39.2° Totale hoek: -44.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 41519 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||