22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-06-2023 -- Jeroen JENNEN -- 3453,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR SQ 7000 - Crossing KB APP FL 65 - Beek APP - Belga Radar - Brussels FIC - Beek APP - G2 actief op het einde
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/06/2023 Piloot: JEROEN JENNEN Zweefvliegtuig: D-3547 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 66l Logger file: 2023-06-16-LXV-66L-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:35:40 Duurvlucht : 08:32:58 Vrije vlucht : 932.3 km Fasttrack : 129.2 kmh Opgegeven proef: 459.7 km Driehoek : 702.5 km Hoogtewinst : 2256.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.722'N 5°12.836'E tijd: 09:50:27 UTC alti: -13 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.170'N 5°15.258'E = 74° 2.9 km van vertrek tijd: 09:53:09 UTC alti: 522 m Landingspunt pos.: 51°10.784'N 5°12.966'E = 53° 0.2 km van vertrek tijd: 18:26:07 UTC alti: 9 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 08:35:40 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.966'N 5°13.385'E @ 10:02:35 UTC, 1560 m punt 1: 49°14.954'N 7°03.911'E @ 12:22:45 UTC, 2580 m punt 2: 51°12.239'N 8°09.198'E @ 14:22:15 UTC, 2036 m punt 3: 50°11.049'N 7°59.619'E @ 15:08:36 UTC, 1831 m punt 4: 51°15.242'N 5°15.310'E @ 17:24:18 UTC, 1919 m punt 5: 50°50.588'N 5°38.407'E @ 17:53:22 UTC, 1778 m Finish: 51°12.789'N 5°06.903'E @ 18:20:34 UTC, 704 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 252.1 km 148° @ 107.9 km/h been 2: 230.9 km 19° @ 115.9 km/h been 3: 114.0 km 186° @ 147.6 km/h been 4: 227.1 km 303° @ 100.4 km/h been 5: 53.1 km 149° @ 109.6 km/h been 6: 55.2 km 318° @ 121.8 km/h Afgelegde afstand: 932.3 km Duur: 08:17:59 Gemiddelde snelheid: 112.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.9 km Starthoogte: 522.0 m Finishhoogte: 704.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -182 m Totale score afstand: 932.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°26.876'N 8°00.064'E = 111° 212.6 km van vertrek tijd: 13:38:16 UTC alti: 2535 m Finishpunt pos.: 50°32.040'N 7°21.512'E = 115° 167.2 km van vertrek tijd: 15:38:16 UTC alti: 2167 m Grootste afstand in 2 uur: 258.4 km Beste snelheid in 2 uur: 129.2 km/h Hoogteverlies: 368 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 753.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: EDDR2N EDDR N2 P 49°16.100'N 7°05.500'E 251.1 km 147° punt 2: NORDENBECK 51°14.100'N 8°49.017'E 251.0 km 29° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 251.4 km 270° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 10:02:40 UTC, 1552 m punt 1: EDDR2N EDDR N2 P @ 12:22:41 UTC, 2607 m : 251.1 km 107.6 km/h punt 2: NORDENBECK niet gerond afbreekpunt: 51°08.947'N 8°13.591'E @ 14:25:19 UTC, 2011 m : 208.6 km 102.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 459.7 km Duur van de proef: 04:22:39 Gemiddelde snelheid: 105.0 km/h Start hoogte: 522 m Hoogte passeren start: 1552 m Hoogte aan break-punt: 2011 m Hoogteverlies over proef: -1489 m Totale score afstand: 459.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 226.9 km Been 1: 217.0 km Been 2: 258.7 km Totaal: 702.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:53:09 UTC einde: 18:26:07 UTC duur: 08:32:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 522 m @ 09:53:09 UTC hoog punt: 2778 m @ 12:44:49 UTC hoogtewinst: 2256 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:22:49 bearing 133.9° Tweede punt: 18:20:34 bearing 51.6° Totale hoek: -82.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 53310 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||