22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2023 -- Jonas RAEYMAEKERS -- 1175,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Clearance to cross beek tma Zwartberg paradrop uitgeluisterd Dahlemer Binz paradrop uitgeluisterd
IGC File gegevens: 200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/06/2023 Piloot: JONAS RAEYMAEKERS Zweefvliegtuig: D-4528 Toestel type: ASW 19 Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l19 Logger file: 2023-06-17-LXV-L19-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:13:57 Duurvlucht : 05:10:42 Vrije vlucht : 293.8 km Fasttrack : 86.0 kmh Opgegeven proef: 176.0 km Hoogtewinst : 2113.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.556'N 4°57.089'E tijd: 09:51:29 UTC alti: -1 m Ontkoppelpunt pos.: 51°24.434'N 4°58.288'E = 40° 2.1 km van vertrek tijd: 09:54:44 UTC alti: 497 m Landingspunt pos.: 50°49.268'N 6°11.124'E = 126° 107.0 km van vertrek tijd: 15:05:26 UTC alti: 166 m Afstand take-off tot landing: 107.0 Totale vluchtduur: 05:13:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°22.943'N 4°53.956'E @ 10:19:59 UTC, 743 m punt 1: 50°40.466'N 6°25.160'E @ 12:44:40 UTC, 2038 m punt 2: 50°25.323'N 6°32.602'E @ 13:03:50 UTC, 2088 m punt 3: 50°20.375'N 6°51.561'E @ 13:19:51 UTC, 2358 m punt 4: 50°21.864'N 7°09.116'E @ 13:32:38 UTC, 2382 m punt 5: 50°26.748'N 6°49.792'E @ 13:52:20 UTC, 1751 m Finish: 50°48.945'N 6°10.577'E @ 15:00:07 UTC, 600 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 132.6 km 126° @ 55.0 km/h been 2: 29.4 km 163° @ 92.1 km/h been 3: 24.3 km 112° @ 90.9 km/h been 4: 21.0 km 82° @ 98.6 km/h been 5: 24.6 km 292° @ 75.0 km/h been 6: 61.9 km 312° @ 54.8 km/h Afgelegde afstand: 293.8 km Duur: 04:40:08 Gemiddelde snelheid: 62.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 107.1 km Starthoogte: 497.0 m Finishhoogte: 600.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -103 m Totale score afstand: 293.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°00.689'N 5°32.316'E = 136° 59.0 km van vertrek tijd: 11:46:02 UTC alti: 1518 m Finishpunt pos.: 50°26.917'N 6°49.755'E = 128° 168.7 km van vertrek tijd: 13:46:02 UTC alti: 1585 m Grootste afstand in 2 uur: 172.0 km Beste snelheid in 2 uur: 86.0 km/h Hoogteverlies: -67 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 551.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: WERSHOFEN-EIFEL 50°27.120'N 6°47.150'E 167.9 km 127° punt 2: ST. HUBERT-PRIV 50°02.150'N 5°24.270'E 108.9 km 245° punt 3: WERSHOFEN-EIFEL 50°27.120'N 6°47.150'E 108.9 km 64° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 165.7 km 310° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 07 @ 10:20:05 UTC, 738 m punt 1: WERSHOFEN-EIFEL @ 13:37:58 UTC, 2095 m : 167.9 km 50.9 km/h punt 2: ST. HUBERT-PRIV niet gerond afbreekpunt: 50°43.953'N 6°18.585'E @ 14:45:00 UTC, 1160 m : 8.1 km 7.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 176.0 km Duur van de proef: 04:24:55 Gemiddelde snelheid: 39.9 km/h Start hoogte: 497 m Hoogte passeren start: 738 m Hoogte aan break-punt: 1160 m Hoogteverlies over proef: -663 m Totale score afstand: 176.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:54:44 UTC einde: 15:05:26 UTC duur: 05:10:42 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 438 m @ 10:23:56 UTC hoog punt: 2551 m @ 13:15:39 UTC hoogtewinst: 2113 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:20:02 bearing 28.3° Tweede punt: 13:11:47 bearing 109.7° Totale hoek: 81.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 3870 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||