22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-05-2023 -- Robbie SETON -- 1253,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: CTR Deelen
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/05/2023 Piloot: ROBBIE SETON Zweefvliegtuig: D-1688 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8lt Logger file: 2023-05-18-LXV-8LT-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:43:02 Duurvlucht : 05:40:04 Vrije vlucht : 320.6 km Fasttrack : 74.0 kmh Opgegeven proef: 304.6 km Driehoek : 243.9 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.474'N 5°54.952'E tijd: 10:06:00 UTC alti: -66 m Ontkoppelpunt pos.: 52°02.911'N 5°57.935'E = 107° 3.6 km van vertrek tijd: 10:08:58 UTC alti: 469 m Landingspunt pos.: 52°03.589'N 5°54.999'E = 14° 0.2 km van vertrek tijd: 15:49:02 UTC alti: -44 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:43:02 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 52°02.723'N 5°54.332'E @ 10:17:46 UTC, 848 m punt 1: 52°34.285'N 6°35.999'E @ 12:30:56 UTC, 773 m punt 2: 51°49.529'N 6°35.118'E @ 13:40:01 UTC, 1138 m punt 3: 51°50.480'N 6°52.521'E @ 13:56:50 UTC, 807 m punt 4: 51°55.826'N 7°10.134'E @ 14:17:51 UTC, 732 m punt 5: 52°21.695'N 6°28.523'E @ 15:15:41 UTC, 791 m Finish: 52°03.209'N 5°53.977'E @ 15:48:04 UTC, 87 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 75.3 km 39° @ 33.9 km/h been 2: 83.0 km 181° @ 72.1 km/h been 3: 20.1 km 85° @ 71.6 km/h been 4: 22.5 km 64° @ 64.3 km/h been 5: 67.5 km 316° @ 70.0 km/h been 6: 52.2 km 229° @ 96.7 km/h Afgelegde afstand: 320.6 km Duur: 05:30:18 Gemiddelde snelheid: 58.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 466.0 m Finishhoogte: 87.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 379 m Totale score afstand: 320.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°16.977'N 6°39.670'E = 63° 56.8 km van vertrek tijd: 12:57:50 UTC alti: 585 m Finishpunt pos.: 52°17.830'N 6°38.815'E = 62° 56.7 km van vertrek tijd: 14:57:50 UTC alti: 497 m Grootste afstand in 2 uur: 148.0 km Beste snelheid in 2 uur: 74.0 km/h Hoogteverlies: 88 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 308.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: TLSP-K 52°04.000'N 6°03.000'E punt 1: HARDENBERG 52°34.500'N 6°36.100'E 67.9 km 33° punt 2: BOCHOLT 51°50.000'N 6°37.700'E 82.5 km 179° punt 3: COESFELD 51°55.700'N 7°10.500'E 39.1 km 74° punt 4: NIJVERDAL 52°21.900'N 6°28.500'E 68.2 km 316° finish: TERLET GLD 52°03.717'N 5°55.183'E 50.8 km 229° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: TLSP-K @ 10:37:07 UTC, 956 m punt 1: HARDENBERG @ 12:30:56 UTC, 773 m : 67.4 km 35.5 km/h punt 2: BOCHOLT @ 13:39:53 UTC, 1117 m : 81.5 km 71.0 km/h punt 3: COESFELD @ 14:17:49 UTC, 731 m : 38.1 km 60.3 km/h punt 4: NIJVERDAL @ 15:15:49 UTC, 801 m : 67.2 km 69.6 km/h finish: TERLET GLD @ 15:47:36 UTC, 136 m : 50.3 km 94.9 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 304.6 km Duur van de proef: 05:10:29 Gemiddelde snelheid: 58.9 km/h Start hoogte: 466 m Hoogte passeren start: 956 m Hoogte passeren finish: 136 m Hoogteverlies over proef: 330 m Totale score afstand: 304.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 81.2 km Been 1: 88.1 km Been 2: 74.7 km Totaal: 243.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:08:58 UTC einde: 15:49:02 UTC duur: 05:40:04 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 329 m @ 12:46:25 UTC hoog punt: 1146 m @ 13:40:18 UTC hoogtewinst: 817 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6085 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||