22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2023 -- David JANSSEN -- 1431,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR sq 7000 Nederland + uitluisteren Dutch Mil
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/06/2023 Piloot: DAVID JANSSEN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAARD Logger type: Flarm s/n: 4xx Logger file: 2023-06-17-FLA-4XX-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:22:28 Duurvlucht : 05:19:16 Vrije vlucht : 382.9 km Fasttrack : 91.3 kmh Driehoek : 137.8 km Hoogtewinst : 1596.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.722'N 5°12.851'E tijd: 10:51:13 UTC alti: 22 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.722'N 5°12.851'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 10:51:13 UTC alti: 22 m Landingspunt pos.: 51°10.801'N 5°13.074'E = 61° 0.3 km van vertrek tijd: 16:13:41 UTC alti: 34 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:22:28 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.993'N 5°14.974'E @ 10:54:29 UTC, 554 m punt 1: 50°53.180'N 5°39.063'E @ 11:30:09 UTC, 1807 m punt 2: 51°16.638'N 5°04.447'E @ 12:10:49 UTC, 1757 m punt 3: 50°53.212'N 5°40.224'E @ 13:03:09 UTC, 1886 m punt 4: 51°24.520'N 4°50.364'E @ 13:56:45 UTC, 1615 m punt 5: 51°12.376'N 5°49.035'E @ 14:47:49 UTC, 1919 m Finish: 51°22.759'N 4°54.855'E @ 15:50:05 UTC, 1540 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 43.4 km 139° @ 73.0 km/h been 2: 59.4 km 317° @ 87.6 km/h been 3: 60.3 km 136° @ 69.1 km/h been 4: 82.2 km 315° @ 92.0 km/h been 5: 71.8 km 108° @ 84.4 km/h been 6: 65.9 km 287° @ 63.5 km/h Afgelegde afstand: 382.9 km Duur: 04:55:36 Gemiddelde snelheid: 77.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 30.6 km Starthoogte: 556.0 m Finishhoogte: 1540.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -984 m Totale score afstand: 382.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°54.706'N 5°40.435'E = 133° 43.8 km van vertrek tijd: 13:01:49 UTC alti: 1932 m Finishpunt pos.: 51°12.221'N 5°26.869'E = 80° 16.6 km van vertrek tijd: 15:01:49 UTC alti: 1004 m Grootste afstand in 2 uur: 182.5 km Beste snelheid in 2 uur: 91.3 km/h Hoogteverlies: 928 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 403.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 49.2 km 298° punt 2: ZUTENDLAER 50°56.950'N 5°35.550'E 85.0 km 125° punt 3: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 85.0 km 306° punt 4: ZUTENDLAER 50°56.950'N 5°35.550'E 85.0 km 125° punt 5: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 68.0 km 315° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 31.4 km 135° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 13:26:53 UTC, 1744 m punt 1: WUUSTWEZEL niet gerond afbreekpunt: 51°24.446'N 4°50.341'E @ 13:56:49 UTC, 1622 m : 32.3 km 64.8 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 32.3 km Duur van de proef: 00:29:56 Gemiddelde snelheid: 64.8 km/h Start hoogte: 543 m Hoogte passeren start: 1744 m Hoogte aan break-punt: 1622 m Hoogteverlies over proef: -1079 m Totale score afstand: 32.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 60.6 km Been 1: 38.6 km Been 2: 38.6 km Totaal: 137.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:54:25 UTC einde: 16:13:41 UTC duur: 05:19:16 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 543 m @ 10:54:37 UTC hoog punt: 2139 m @ 12:21:53 UTC hoogtewinst: 1596 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:30:05 bearing 90.7° Tweede punt: 13:56:45 bearing 23.6° Totale hoek: -67.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 8211 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||