22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2023 -- Nathan HILLAERT -- 1823,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR SQ7000. Uitluisteren paradrop Zwartberg. Contact Beek Approach 123,980; cleared to cross below FL70(2x). Uitluisteren paradrop Dahlemer-Binz.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/06/2023 Piloot: NATHAN HILLAERT Zweefvliegtuig: OO-ZPP Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8 Logger file: 2023-06-17-NAV-HM8-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:36:01 Duurvlucht : 05:35:23 Vrije vlucht : 373.7 km Fasttrack : 75.4 kmh Opgegeven proef: 353.8 km Hoogtewinst : 2200.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.589'N 4°57.077'E tijd: 10:39:48 UTC alti: -3 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.764'N 4°57.826'E = 69° 0.9 km van vertrek tijd: 10:40:26 UTC alti: 452 m Landingspunt pos.: 51°23.555'N 4°57.005'E = 233° 0.1 km van vertrek tijd: 16:15:49 UTC alti: 13 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:36:01 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.764'N 4°57.826'E @ 10:40:26 UTC, 452 m punt 1: 50°34.905'N 6°32.811'E @ 12:51:04 UTC, 1379 m punt 2: 50°23.384'N 6°37.852'E @ 13:25:18 UTC, 2086 m punt 3: 50°20.494'N 6°55.646'E @ 13:40:47 UTC, 2160 m punt 4: 50°54.178'N 5°57.469'E @ 14:58:50 UTC, 1299 m punt 5: 51°00.111'N 5°26.692'E @ 15:44:41 UTC, 1842 m Finish: 51°23.267'N 4°55.944'E @ 16:14:53 UTC, 117 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 143.4 km 129° @ 65.9 km/h been 2: 22.2 km 164° @ 38.9 km/h been 3: 21.8 km 104° @ 84.4 km/h been 4: 92.8 km 313° @ 71.3 km/h been 5: 37.7 km 287° @ 49.3 km/h been 6: 55.9 km 320° @ 111.1 km/h Afgelegde afstand: 373.7 km Duur: 05:34:27 Gemiddelde snelheid: 67.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km Starthoogte: 452.0 m Finishhoogte: 117.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 335 m Totale score afstand: 373.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°30.812'N 6°27.481'E = 132° 144.2 km van vertrek tijd: 14:16:21 UTC alti: 2003 m Finishpunt pos.: 51°23.555'N 4°57.005'E = 233° 0.1 km van vertrek tijd: 16:15:49 UTC alti: 13 m Grootste afstand in 2 uur: 150.9 km Beste snelheid in 2 uur: 75.4 km/h Hoogteverlies: 1990 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 354.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: NURBURGRING 50°20.530'N 6°55.780'E 177.4 km 129° finish: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E 177.4 km 310° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RAVELS @ 10:56:28 UTC, 1183 m punt 1: NURBURGRING @ 13:40:50 UTC, 2158 m : 176.9 km 64.6 km/h finish: RAVELS @ 16:12:14 UTC, 379 m : 176.9 km 70.1 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 353.8 km Duur van de proef: 05:15:46 Gemiddelde snelheid: 67.2 km/h Start hoogte: 412 m Hoogte passeren start: 1183 m Hoogte passeren finish: 379 m Hoogteverlies over proef: 33 m Totale score afstand: 353.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:40:26 UTC einde: 16:15:49 UTC duur: 05:35:23 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 412 m @ 10:41:36 UTC hoog punt: 2612 m @ 14:27:02 UTC hoogtewinst: 2200 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:36:53 bearing 109.8° Tweede punt: 16:14:43 bearing 29.8° Totale hoek: -80.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9300 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||