22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2023 -- Cedric BUSSCHOTS -- 1557,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Contact Beek APP, crossing approved onder FL70. Florennes uitgeluisterd in TMA. Contact Bru Info voor meer hoogte in corridor, niet gekregen. Geen para-activiteit in Dahlemer-Binz. Geen antwoord bij CTR Buechel.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/06/2023 Piloot: CEDRIC BUSSCHOTS Zweefvliegtuig: OO-ZCB Toestel type: LS7-WL Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l17 Logger file: 2023-06-17-LXV-L17-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:34:37 Duurvlucht : 05:33:55 Vrije vlucht : 416.6 km Fasttrack : 95.2 kmh Opgegeven proef: 134.7 km Hoogtewinst : 2588.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBDT Diest BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.070'N 5°03.378'E tijd: 11:03:30 UTC alti: 12 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.401'N 5°04.170'E = 56° 1.1 km van vertrek tijd: 11:04:12 UTC alti: 403 m Landingspunt pos.: 50°46.901'N 4°57.458'E = 196° 25.4 km van vertrek tijd: 16:38:07 UTC alti: 58 m Afstand take-off tot landing: 25.4 Totale vluchtduur: 05:34:37 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°00.401'N 5°04.170'E @ 11:04:12 UTC, 403 m punt 1: 50°43.548'N 6°21.155'E @ 12:39:42 UTC, 2104 m punt 2: 50°14.343'N 6°56.569'E @ 13:33:06 UTC, 2646 m punt 3: 49°59.583'N 6°53.489'E @ 13:47:31 UTC, 2689 m punt 4: 50°23.375'N 6°48.493'E @ 14:08:57 UTC, 1747 m punt 5: 50°15.574'N 5°11.159'E @ 15:45:45 UTC, 1702 m Finish: 50°48.911'N 4°57.164'E @ 16:30:56 UTC, 463 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 95.6 km 109° @ 60.0 km/h been 2: 68.5 km 142° @ 76.9 km/h been 3: 27.6 km 188° @ 114.9 km/h been 4: 44.5 km 352° @ 124.6 km/h been 5: 116.4 km 263° @ 72.2 km/h been 6: 64.0 km 345° @ 85.0 km/h Afgelegde afstand: 416.6 km Duur: 05:26:44 Gemiddelde snelheid: 76.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 21.9 km Starthoogte: 403.0 m Finishhoogte: 463.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -60 m Totale score afstand: 416.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°52.883'N 5°44.217'E = 105° 49.7 km van vertrek tijd: 12:10:08 UTC alti: 2090 m Finishpunt pos.: 50°24.054'N 6°46.210'E = 118° 138.3 km van vertrek tijd: 14:10:08 UTC alti: 1674 m Grootste afstand in 2 uur: 190.3 km Beste snelheid in 2 uur: 95.2 km/h Hoogteverlies: 416 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 611.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: CUW_1 51°00.314'N 5°04.526'E punt 1: WERSHOFEN/EIFEL 50°27.086'N 6°46.966'E 135.4 km 116° punt 2: CHARLEVILLE MEZIERES 49°47.102'N 4°38.565'E 170.0 km 245° punt 3: WERSHOFEN/EIFEL 50°27.086'N 6°46.966'E 170.0 km 63° finish: DIEST/SCHAFFEN 51°00.250'N 5°03.900'E 136.0 km 298° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: CUW_1 @ 11:07:06 UTC, 348 m punt 1: WERSHOFEN/EIFEL niet gerond afbreekpunt: 50°26.705'N 6°46.969'E @ 13:16:31 UTC, 2078 m : 134.7 km 62.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 134.7 km Duur van de proef: 02:09:25 Gemiddelde snelheid: 62.4 km/h Start hoogte: 336 m Hoogte passeren start: 348 m Hoogte aan break-punt: 2078 m Hoogteverlies over proef: -1742 m Totale score afstand: 134.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:04:12 UTC einde: 16:38:07 UTC duur: 05:33:55 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 316 m @ 11:08:20 UTC hoog punt: 2904 m @ 13:44:17 UTC hoogtewinst: 2588 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:08:07 bearing 73.2° Tweede punt: 15:53:16 bearing 147.3° Totale hoek: 74.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11367 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||