22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2023 -- Tom VAN DEN EYNDE -- 1764,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Beek, FL 70 and below toegelaten. Para zones onderweg gecontacteerd en niet actief.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/06/2023 Piloot: TOM VANDENEYNDE Zweefvliegtuig: TR Toestel type: LS 6 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: fb8 Logger file: 2023-06-17-LXV-FB8-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:14:04 Duurvlucht : 06:10:22 Vrije vlucht : 489.5 km Fasttrack : 113.5 kmh Driehoek : 352.0 km Hoogtewinst : 2443.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.725'N 5°12.880'E tijd: 11:25:13 UTC alti: 4 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.727'N 5°14.727'E = 49° 2.8 km van vertrek tijd: 11:28:55 UTC alti: 582 m Landingspunt pos.: 51°10.786'N 5°12.979'E = 45° 0.2 km van vertrek tijd: 17:39:17 UTC alti: 20 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 06:14:04 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.417'N 5°14.135'E @ 11:29:27 UTC, 521 m punt 1: 50°29.612'N 6°31.663'E @ 12:50:17 UTC, 2697 m punt 2: 50°02.815'N 6°28.483'E @ 13:15:30 UTC, 2308 m punt 3: 49°58.042'N 6°13.349'E @ 13:29:24 UTC, 2887 m punt 4: 50°23.097'N 7°26.628'E @ 14:18:24 UTC, 2206 m punt 5: 50°17.163'N 6°54.388'E @ 14:54:27 UTC, 2658 m Finish: 51°14.050'N 5°10.517'E @ 17:31:13 UTC, 645 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 119.5 km 130° @ 88.7 km/h been 2: 49.8 km 184° @ 118.5 km/h been 3: 20.1 km 244° @ 86.9 km/h been 4: 98.8 km 61° @ 121.0 km/h been 5: 39.8 km 254° @ 66.3 km/h been 6: 161.4 km 312° @ 61.8 km/h Afgelegde afstand: 489.5 km Duur: 06:01:46 Gemiddelde snelheid: 81.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.8 km Starthoogte: 570.0 m Finishhoogte: 645.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -75 m Totale score afstand: 489.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°48.946'N 6°02.375'E = 125° 70.6 km van vertrek tijd: 12:22:39 UTC alti: 2188 m Finishpunt pos.: 50°20.286'N 7°20.849'E = 121° 177.2 km van vertrek tijd: 14:22:40 UTC alti: 2030 m Grootste afstand in 2 uur: 227.1 km Beste snelheid in 2 uur: 113.5 km/h Hoogteverlies: 158 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 180.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 66.1 km 140° punt 2: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 3: BEERSE 51°19.150'N 4°47.917'E 65.9 km 283° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 14.9 km 52° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 582 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 113.1 km Been 1: 98.6 km Been 2: 140.3 km Totaal: 352.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:28:55 UTC einde: 17:39:17 UTC duur: 06:10:22 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 499 m @ 11:29:39 UTC hoog punt: 2942 m @ 13:01:13 UTC hoogtewinst: 2443 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:29:28 bearing 129.5° Tweede punt: 17:31:13 bearing 52.3° Totale hoek: -77.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 13689 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||