22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2023 -- Joris VANDERPUTTEN -- 1177,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Chievres niet actief, Para St Ghislain&Maubeuge uitgeluisterd, Florennes uitgeluisterd
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/06/2023 Piloot: JORIS VANDERPUTTEN Zweefvliegtuig: OO-ZVE Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err Logger file: 2023-06-17-LXV-ERR-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 365 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:12:51 Duurvlucht : 05:39:35 Vrije vlucht : 353.3 km Fasttrack : 83.1 kmh Driehoek : 224.4 km Hoogtewinst : 1610.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.424'N 3°51.937'E tijd: 11:11:30 UTC alti: -5 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.024'N 3°51.538'E = 212° 0.9 km van vertrek tijd: 11:12:03 UTC alti: 284 m Landingspunt pos.: 50°45.134'N 3°51.683'E = 209° 0.6 km van vertrek tijd: 17:24:21 UTC alti: 3 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 06:12:51 Motorgebruik aantal keren: 3 totale motortijd: 13.2 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°46.082'N 3°51.840'E @ 11:37:17 UTC, 836 m punt 1: 50°09.519'N 4°18.856'E @ 13:11:49 UTC, 1491 m punt 2: 50°17.229'N 5°42.545'E @ 14:24:06 UTC, 1202 m punt 3: 50°25.929'N 5°03.938'E @ 15:00:16 UTC, 1174 m punt 4: 50°38.543'N 5°01.217'E @ 15:19:16 UTC, 960 m punt 5: 50°24.425'N 5°01.996'E @ 15:55:23 UTC, 1471 m Finish: 50°18.996'N 3°55.533'E @ 16:54:21 UTC, 350 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 74.9 km 155° @ 47.6 km/h been 2: 100.6 km 81° @ 83.5 km/h been 3: 48.5 km 290° @ 80.5 km/h been 4: 23.6 km 352° @ 74.5 km/h been 5: 26.2 km 178° @ 43.5 km/h been 6: 79.5 km 263° @ 80.9 km/h Afgelegde afstand: 353.3 km Duur: 05:17:04 Gemiddelde snelheid: 66.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 49.2 km Starthoogte: 263.0 m Finishhoogte: 350.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -87 m Totale score afstand: 353.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°16.032'N 4°07.982'E = 161° 57.7 km van vertrek tijd: 12:58:26 UTC alti: 1426 m Finishpunt pos.: 50°25.753'N 5°04.414'E = 113° 93.0 km van vertrek tijd: 14:58:26 UTC alti: 984 m Grootste afstand in 2 uur: 166.2 km Beste snelheid in 2 uur: 83.1 km/h Hoogteverlies: 442 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 416.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GERAARDSBERGEN O 50°45.333'N 3°51.833'E punt 1: CHARLEVILLECENTR 49°46.233'N 4°43.150'E 125.4 km 151° punt 2: BEERSE VLIEGVELD 51°19.117'N 4°47.800'E 172.3 km 2° punt 3: AXEL GLD 51°15.317'N 3°53.600'E 63.4 km 264° finish: GERAARDSBERGEN O 50°45.333'N 3°51.833'E 55.6 km 182° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GERAARDSBERGEN O @ 11:39:07 UTC, 781 m punt 1: CHARLEVILLECENTR niet gerond afbreekpunt: 50°08.348'N 4°51.131'E @ 13:34:09 UTC, 1234 m : 83.3 km 43.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 83.3 km Duur van de proef: 01:55:02 Gemiddelde snelheid: 43.4 km/h Start hoogte: 263 m Hoogte passeren start: 781 m Hoogte aan break-punt: 1234 m Hoogteverlies over proef: -971 m Totale score afstand: 83.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 93.4 km Been 1: 62.9 km Been 2: 68.2 km Totaal: 224.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:14:46 UTC einde: 16:54:21 UTC duur: 05:39:35 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 263 m @ 11:21:08 UTC hoog punt: 1873 m @ 14:46:02 UTC hoogtewinst: 1610 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:37:17 bearing 251.4° Tweede punt: 15:18:36 bearing 127.1° Totale hoek: -124.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11132 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||