22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-06-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 405,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Transponder 7000 voor crossing. Meermaals beek opgeroepen en crossing approval verkregen. Initieel heen cava, terug paar keer aangemeld afgemeld om uiteindleijk alsnog erdoor.
IGC File gegevens: 200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/06/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-06-24-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:16:03 Duurvlucht : 02:07:08 Vrije vlucht : 122.6 km Fasttrack : 64.6 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.878'N 4°58.252'E tijd: 11:26:30 UTC alti: -71 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.659'N 4°57.318'E = 249° 1.2 km van vertrek tijd: 11:27:11 UTC alti: 416 m Landingspunt pos.: 51°23.924'N 4°58.372'E = 58° 0.2 km van vertrek tijd: 15:42:33 UTC alti: -54 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 04:16:03 Motorgebruik aantal keren: 5 totale motortijd: 28.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°25.104'N 4°59.064'E @ 11:37:16 UTC, 741 m punt 1: 51°15.349'N 5°06.495'E @ 11:52:43 UTC, 706 m punt 2: 51°06.424'N 5°16.180'E @ 12:13:55 UTC, 925 m punt 3: 50°55.224'N 5°30.524'E @ 12:33:52 UTC, 870 m punt 4: 50°50.623'N 5°52.974'E @ 13:01:13 UTC, 862 m Finish: 50°48.829'N 6°16.785'E @ 13:26:05 UTC, 666 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.0 km 155° @ 77.8 km/h been 2: 20.0 km 146° @ 56.7 km/h been 3: 26.7 km 141° @ 80.3 km/h been 4: 27.7 km 108° @ 60.7 km/h been 5: 28.2 km 97° @ 67.9 km/h Afgelegde afstand: 122.6 km Duur: 01:48:49 Gemiddelde snelheid: 67.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 112.4 km Starthoogte: 423.0 m Finishhoogte: 666.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -243 m Totale score afstand: 122.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.491'N 4°58.320'E = 4° 1.1 km van vertrek tijd: 11:30:12 UTC alti: 464 m Finishpunt pos.: 50°48.477'N 6°12.503'E = 127° 108.7 km van vertrek tijd: 13:30:12 UTC alti: 534 m Grootste afstand in 2 uur: 129.1 km Beste snelheid in 2 uur: 64.6 km/h Hoogteverlies: -70 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 499.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: NURBURGRING ZIELGERADE 50°20.082'N 6°56.786'E 153.9 km 127° punt 2: ST HUBERT 50°02.217'N 5°24.250'E 115.0 km 254° punt 3: DUREN-HURTGENWALD 50°41.567'N 6°24.950'E 102.5 km 44° finish: WEELDE 51°23.650'N 4°57.550'E 128.5 km 308° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 12:02:30 UTC, 723 m punt 1: NURBURGRING ZIELGERADE niet gerond afbreekpunt: 50°48.767'N 6°16.727'E @ 13:26:10 UTC, 655 m : 82.7 km 59.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 82.7 km Duur van de proef: 01:23:40 Gemiddelde snelheid: 59.3 km/h Start hoogte: 423 m Hoogte passeren start: 723 m Hoogte aan break-punt: 655 m Hoogteverlies over proef: -232 m Totale score afstand: 82.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:29:19 UTC einde: 13:36:27 UTC duur: 02:07:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 423 m @ 11:29:33 UTC hoog punt: 1329 m @ 12:51:14 UTC hoogtewinst: 906 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:29:49 bearing 30.7° Tweede punt: 13:23:59 bearing 94.8° Totale hoek: 64.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 2481 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||