22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-06-2023 -- Robbe GILLEGOT - VERGAUWEN -- 319,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.
IGC File gegevens: 305 Onderlinge afstand tussen keerpunten kleiner dan minimum Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/06/2023 Piloot: ROBBE.GILLEGOT-VERGAUWEN Zweefvliegtuig: D-7581 Toestel type: JEANS ASTIR Klasse: CLUB Logger type: Garrecht s/n: 22m Logger file: 2023-06-25-GCS-22M-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 456 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:00:52 Duurvlucht : 04:57:28 Hoogtewinst : 1165.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.255'N 5°22.822'E tijd: 12:16:26 UTC alti: -2 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.954'N 5°19.119'E = 287° 4.5 km van vertrek tijd: 12:19:50 UTC alti: 624 m Landingspunt pos.: 50°58.235'N 5°22.579'E = 263° 0.3 km van vertrek tijd: 17:17:18 UTC alti: 20 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:00:52 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 26.8 km NIET GELDIG Onderlinge afstand tussen keerpunten kleiner dan minimum vertrek: HASSEL 50°58.200'N 5°22.500'E start: ZONHOV 51°00.728'N 5°22.281'E punt 1: WINTER 50°59.200'N 5°28.700'E 8.0 km 111° punt 2: HASSEL 50°56.650'N 5°20.346'E 10.9 km 244° finish: ZONHOV 51°00.733'N 5°22.278'E 7.9 km 17° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:19:50 UTC einde: 17:17:18 UTC duur: 04:57:28 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 569 m @ 12:23:50 UTC hoog punt: 1734 m @ 12:43:18 UTC hoogtewinst: 1165 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 721 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||