22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-06-2023 -- Joris GERNAEY & NICK FREMAU -- 1652,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpdr on during entire flight. SQ7000 in Dutch TMZs. No para activity at Reine nor Hoogeveen.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/06/2023 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1615 Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5 Logger file: 2023-06-27-LXV-AE5-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:32:21 Duurvlucht : 05:20:02 Vrije vlucht : 508.2 km Fasttrack : 112.7 kmh Driehoek : 329.4 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.937'N 5°55.412'E tijd: 09:33:05 UTC alti: 31 m Ontkoppelpunt pos.: 52°02.484'N 5°57.560'E = 138° 3.6 km van vertrek tijd: 09:36:51 UTC alti: 490 m Landingspunt pos.: 52°03.743'N 5°55.400'E = 182° 0.4 km van vertrek tijd: 15:05:26 UTC alti: 39 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:32:21 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 52°09.953'N 5°31.377'E @ 10:11:55 UTC, 922 m punt 1: 52°14.102'N 7°26.761'E @ 11:16:42 UTC, 1061 m punt 2: 52°00.064'N 6°16.434'E @ 12:08:51 UTC, 1108 m punt 3: 52°46.364'N 6°32.554'E @ 13:07:08 UTC, 1078 m punt 4: 52°49.879'N 5°47.887'E @ 13:39:15 UTC, 914 m punt 5: 52°42.163'N 6°43.342'E @ 14:03:22 UTC, 1319 m Finish: 52°03.743'N 5°55.400'E @ 15:05:26 UTC, 39 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 131.7 km 86° @ 122.0 km/h been 2: 84.4 km 252° @ 97.1 km/h been 3: 87.8 km 12° @ 90.4 km/h been 4: 50.6 km 278° @ 94.6 km/h been 5: 64.0 km 103° @ 159.2 km/h been 6: 89.6 km 218° @ 86.7 km/h Afgelegde afstand: 508.2 km Duur: 04:53:31 Gemiddelde snelheid: 103.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 29.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 652.0 m Finishhoogte: 39.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 613 m Totale score afstand: 508.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°11.377'N 5°34.770'E = 301° 27.3 km van vertrek tijd: 10:16:38 UTC alti: 1078 m Finishpunt pos.: 52°06.925'N 6°19.641'E = 78° 28.2 km van vertrek tijd: 12:16:38 UTC alti: 1074 m Grootste afstand in 2 uur: 225.3 km Beste snelheid in 2 uur: 112.7 km/h Hoogteverlies: 4 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 608.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KONINGSWEG A50 A 52°02.317'N 5°55.867'E punt 1: OERLINGHAUSEN 51°55.950'N 8°39.717'E 188.0 km 93° punt 2: REKEN A31 BAB035 51°48.467'N 6°59.017'E 116.4 km 264° punt 3: OERLINGHAUSEN 51°55.950'N 8°39.717'E 116.4 km 82° finish: KONINGSWEG A50 A 52°02.317'N 5°55.867'E 188.0 km 275° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KONINGSWEG A50 A @ 10:19:08 UTC, 984 m punt 1: OERLINGHAUSEN niet gerond afbreekpunt: 52°14.046'N 7°26.761'E @ 11:16:45 UTC, 1064 m : 98.1 km 102.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 98.1 km Duur van de proef: 00:57:37 Gemiddelde snelheid: 102.2 km/h Start hoogte: 652 m Hoogte passeren start: 984 m Hoogte aan break-punt: 1064 m Hoogteverlies over proef: -412 m Totale score afstand: 98.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 113.6 km Been 1: 123.6 km Been 2: 92.2 km Totaal: 329.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:45:24 UTC einde: 15:05:26 UTC duur: 05:20:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 652 m @ 09:49:29 UTC hoog punt: 1556 m @ 11:53:28 UTC hoogtewinst: 904 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 16342 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||