22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-06-2023 -- Jan VERCAMMEN -- 1002,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/06/2023 Piloot: JAN VERCAMMEN Zweefvliegtuig: 6343 Toestel type: DG300 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6sj Logger file: 2023-06-28-LXV-6SJ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:23:23 Duurvlucht : 04:19:17 Vrije vlucht : 263.1 km Fasttrack : 72.7 kmh Opgegeven proef: 192.3 km Driehoek : 220.1 km Hoogtewinst : 1141.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFDW Chauvigny BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 46°34.891'N 0°38.339'E tijd: 11:09:46 UTC alti: 71 m Ontkoppelpunt pos.: 46°36.195'N 0°39.054'E = 21° 2.6 km van vertrek tijd: 11:13:52 UTC alti: 610 m Landingspunt pos.: 46°34.933'N 0°38.407'E = 48° 0.1 km van vertrek tijd: 15:33:09 UTC alti: 89 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 04:23:23 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 46°35.009'N 0°38.525'E @ 11:31:10 UTC, 1379 m punt 1: 46°37.328'N 1°05.401'E @ 12:00:46 UTC, 1011 m punt 2: 46°49.992'N 0°48.596'E @ 12:47:27 UTC, 1458 m punt 3: 47°20.881'N 0°57.802'E @ 13:32:25 UTC, 1094 m punt 4: 46°56.360'N 0°40.754'E @ 14:21:33 UTC, 1498 m punt 5: 47°01.544'N 0°17.168'E @ 14:43:10 UTC, 1259 m Finish: 46°34.798'N 0°38.804'E @ 15:28:34 UTC, 541 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 34.6 km 83° @ 70.1 km/h been 2: 31.8 km 318° @ 40.8 km/h been 3: 58.4 km 11° @ 77.9 km/h been 4: 50.3 km 205° @ 61.4 km/h been 5: 31.4 km 288° @ 87.2 km/h been 6: 56.7 km 151° @ 74.9 km/h Afgelegde afstand: 263.1 km Duur: 03:57:24 Gemiddelde snelheid: 66.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 424.0 m Finishhoogte: 541.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -117 m Totale score afstand: 263.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 47°15.071'N 0°53.406'E = 14° 76.9 km van vertrek tijd: 13:26:03 UTC alti: 1403 m Finishpunt pos.: 46°36.860'N 0°36.012'E = 321° 4.7 km van vertrek tijd: 15:26:06 UTC alti: 689 m Grootste afstand in 2 uur: 145.4 km Beste snelheid in 2 uur: 72.7 km/h Hoogteverlies: 714 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 326.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: CHAUVIGNY 46°35.017'N 0°38.550'E punt 1: LE BLANC 46°37.201'N 1°05.150'E 34.2 km 83° punt 2: AMBOISE 47°20.483'N 0°56.550'E 80.9 km 352° punt 3: BUXEUIL 16M 46°56.933'N 0°40.200'E 48.3 km 205° punt 4: SAUMUR STFLORENT 47°15.400'N 0°06.817'W 68.6 km 300° finish: CHAUVIGNY 46°35.017'N 0°38.550'E 94.4 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: CHAUVIGNY @ 11:31:13 UTC, 1364 m punt 1: LE BLANC @ 12:00:37 UTC, 1012 m : 34.2 km 69.8 km/h punt 2: AMBOISE @ 13:32:45 UTC, 1131 m : 80.9 km 52.7 km/h punt 3: BUXEUIL 16M @ 14:21:33 UTC, 1498 m : 48.3 km 59.4 km/h punt 4: SAUMUR STFLORENT niet gerond afbreekpunt: 47°01.544'N 0°17.168'E @ 14:43:10 UTC, 1259 m : 28.9 km 80.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 192.3 km Duur van de proef: 03:11:57 Gemiddelde snelheid: 60.1 km/h Start hoogte: 424 m Hoogte passeren start: 1364 m Hoogte aan break-punt: 1259 m Hoogteverlies over proef: -835 m Totale score afstand: 192.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 81.6 km Been 1: 62.6 km Been 2: 75.8 km Totaal: 220.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:13:52 UTC einde: 15:33:09 UTC duur: 04:19:17 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 424 m @ 11:22:36 UTC hoog punt: 1565 m @ 13:24:15 UTC hoogtewinst: 1141 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6261 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||