03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-10-2024 -- Erik DE VOS -- 537,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 05/10/2024 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2024-10-05-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:100, HW:1 ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:53:54 Duurvlucht : 02:32:12 Vrije vlucht : 153.1 km Fasttrack : 64.7 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.955'N 3°29.397'E tijd: 12:17:55 UTC alti: 8 m Ontkoppelpunt pos.: 50°32.434'N 3°32.313'E = 75° 3.5 km van vertrek tijd: 12:20:37 UTC alti: 502 m Landingspunt pos.: 50°31.898'N 3°29.747'E = 104° 0.4 km van vertrek tijd: 15:11:49 UTC alti: 26 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 02:53:54 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 13.7 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°32.590'N 3°31.156'E @ 12:29:29 UTC, 970 m punt 1: 50°12.934'N 4°03.619'E @ 13:15:01 UTC, 866 m punt 2: 50°23.292'N 3°46.430'E @ 13:36:29 UTC, 781 m punt 3: 50°35.562'N 3°33.172'E @ 13:58:37 UTC, 600 m punt 4: 50°45.778'N 3°27.575'E @ 14:30:21 UTC, 916 m Finish: 50°32.734'N 3°30.462'E @ 14:52:49 UTC, 320 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 53.0 km 133° @ 69.8 km/h been 2: 28.0 km 313° @ 78.3 km/h been 3: 27.6 km 326° @ 74.9 km/h been 4: 20.1 km 341° @ 37.9 km/h been 5: 24.4 km 172° @ 65.2 km/h Afgelegde afstand: 153.1 km Duur: 02:23:20 Gemiddelde snelheid: 64.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.9 km Starthoogte: 470.0 m Finishhoogte: 320.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 150 m Totale score afstand: 153.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°24.278'N 3°46.357'E = 125° 24.6 km van vertrek tijd: 12:54:21 UTC alti: 1128 m Finishpunt pos.: 50°32.734'N 3°30.462'E = 41° 1.9 km van vertrek tijd: 14:52:49 UTC alti: 320 m Grootste afstand in 2 uur: 129.4 km Beste snelheid in 2 uur: 64.7 km/h Hoogteverlies: 808 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 242.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WIERS 50°30.533'N 3°32.000'E punt 1: CAMBRAI NIER 50°08.533'N 3°15.900'E 45.0 km 205° punt 2: MAUBEUGE 50°16.367'N 3°57.983'E 52.1 km 74° punt 3: AMOUGIES GLD 50°44.400'N 3°29.117'E 62.2 km 327° punt 4: BAVAY 50°17.967'N 3°47.483'E 53.6 km 156° finish: WIERS 50°30.533'N 3°32.000'E 29.7 km 322° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WIERS @ 12:32:01 UTC, 915 m punt 1: CAMBRAI NIER niet gerond afbreekpunt: 50°27.001'N 3°39.697'E @ 12:37:53 UTC, 752 m : 0.6 km 6.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.6 km Duur van de proef: 00:05:52 Gemiddelde snelheid: 6.6 km/h Start hoogte: 470 m Hoogte passeren start: 915 m Hoogte aan break-punt: 752 m Hoogteverlies over proef: -282 m Totale score afstand: 0.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:20:37 UTC einde: 14:52:49 UTC duur: 02:32:12 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 470 m @ 12:21:09 UTC hoog punt: 1185 m @ 13:41:05 UTC hoogtewinst: 715 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:15:05 bearing 201.6° Tweede punt: 14:30:21 bearing 258.3° Totale hoek: 56.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2474 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||