03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-01-2025 -- Wim AKKERMANS & JELLE VANDEBEECK -- 3373,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gecontroleerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/01/2025 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KOPS Toestel type: ARCUS M Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ax1 Logger file: 2025-01-16-LXV-AX1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:28:02 Duurvlucht : 08:19:35 Vrije vlucht : 1002.2 km Fasttrack : 149.9 kmh Opgegeven proef: 899.6 km Driehoek : 434.7 km Hoogtewinst : 2947.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 23°19.883'S 17°56.260'E tijd: 09:26:11 UTC alti: 1335 m Ontkoppelpunt pos.: 23°20.762'S 17°56.382'E = 173° 1.6 km van vertrek tijd: 09:34:37 UTC alti: 1978 m Landingspunt pos.: 23°19.604'S 17°57.015'E = 68° 1.4 km van vertrek tijd: 17:54:13 UTC alti: 1360 m Afstand take-off tot landing: 1.4 Totale vluchtduur: 08:28:02 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 8.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 23°20.789'S 17°55.927'E @ 09:37:02 UTC, 1910 m punt 1: 22°44.388'S 20°40.118'E @ 12:35:29 UTC, 3137 m punt 2: 22°32.257'S 20°46.642'E @ 12:48:15 UTC, 3563 m punt 3: 24°30.718'S 17°11.120'E @ 15:48:41 UTC, 3579 m punt 4: 23°28.244'S 18°19.683'E @ 17:12:44 UTC, 3894 m punt 5: 23°29.671'S 18°33.464'E @ 17:20:41 UTC, 3457 m Finish: 23°19.263'S 17°51.268'E @ 17:48:59 UTC, 1824 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 288.4 km 77° @ 97.0 km/h been 2: 25.0 km 26° @ 117.6 km/h been 3: 427.0 km 238° @ 142.0 km/h been 4: 163.8 km 45° @ 116.9 km/h been 5: 23.6 km 96° @ 178.2 km/h been 6: 74.4 km 285° @ 157.7 km/h Afgelegde afstand: 1002.2 km Duur: 08:11:57 Gemiddelde snelheid: 122.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.6 km Starthoogte: 1894.0 m Finishhoogte: 1824.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 70 m Totale score afstand: 1002.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 22°56.264'S 20°16.650'E = 80° 243.6 km van vertrek tijd: 13:16:42 UTC alti: 3324 m Finishpunt pos.: 24°09.804'S 17°39.535'E = 197° 96.4 km van vertrek tijd: 15:16:42 UTC alti: 2320 m Grootste afstand in 2 uur: 299.8 km Beste snelheid in 2 uur: 149.9 km/h Hoogteverlies: 1004 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 1005.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KIRIPOTIB 23°20.081'S 17°56.502'E punt 1: TURNPOINT 1 22°32.283'S 20°46.566'E 303.8 km 74° punt 2: MALTAHOEHE 9 KAL LANDING SITE 24°30.654'S 17°11.287'E 426.6 km 238° punt 3: TURNPOINT 2 23°33.942'S 18°44.315'E 189.3 km 57° finish: KIRIPOTIB 23°20.081'S 17°56.502'E 85.3 km 287° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KIRIPOTIB @ 09:49:40 UTC, 2275 m punt 1: TURNPOINT 1 @ 12:48:19 UTC, 3541 m : 303.8 km 102.0 km/h punt 2: MALTAHOEHE 9 KAL LANDING SITE @ 15:48:44 UTC, 3565 m : 426.6 km 141.9 km/h punt 3: TURNPOINT 2 niet gerond afbreekpunt: 23°29.691'S 18°33.456'E @ 17:20:40 UTC, 3457 m : 169.2 km 110.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 899.6 km Duur van de proef: 07:31:00 Gemiddelde snelheid: 119.7 km/h Start hoogte: 1611 m Hoogte passeren start: 2275 m Hoogte aan break-punt: 3457 m Hoogteverlies over proef: -1846 m Totale score afstand: 899.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 191.2 km Been 1: 121.7 km Been 2: 121.7 km Totaal: 434.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:34:37 UTC einde: 17:54:12 UTC duur: 08:19:35 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1611 m @ 09:41:14 UTC hoog punt: 4558 m @ 16:15:54 UTC hoogtewinst: 2947 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 23866 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||