Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef
16-07-2019 -- Dries VAN GESTEL -- 1718,2 punten
Database gegevens:
Datum: |
16-07-2019 |
Type proef: |
VV |
Toestel: |
LS 6 |
Immatriculatie: |
D8505 |
Handicapfactor: |
111 |
Klasse: |
Open/Ren |
Piloot: |
Dries VAN GESTEL |
Club: |
KAC |
Afstand: |
476.8 km |
Score: |
1718,2 pt |
Vertrekpunt: |
LFNF (buitenland) |
Wedstrijd: |
NEE |
Motorzwever: |
NEE |
Copiloot: |
|
Status Proef: |
Gevalideerd |
IGC validatie |
ok |
Opmerkingen: | EW Serienummer: | |
Invliegdag met als ideetje mijn 8ste +500 van dit seizoen. Smorgens rustig op het gemak en toch maar geen water getankt, wat later een vergis bleek te zijn. Plateau ging gewoon, niet super slecht maar ook niet super goed. Een aan het parcour viel dat toch wel wat tegen. De dormillouse duwde zo goed als niet enkel belletje op het einde. Via de val royal tot aan Plampinet en daar toch maar de OP gevolgt en terug gedraaid. Ik hoorde en zag niet veel beweging in de Morienne. De weg terug via Barcelonnette en tot aan coupe ging het best wel vlot, was immers berg af. De tweede keer aan Barcelonnette ging hat al iets minder. Even getwijfeld om terug te vliegen maar toch maar over col de vars. Daar vond ik het niet echt, ook niet aan pracheval, ook niet echt aan tete du peyron en dus de proef op 15km voor het keerpunt maar gelaten voor wat het was. Plan was om op tijd naar huis te keren om zeker binnen te zijn. 2900m aan tete de lucy en aan 3 eveche, normaal genoeg om binnen te raken. Nog nooit lag ik buiten op de terugweg in de alpen... tot vandaag. Nu was plots de 2900m niet genoeg. Waarschijnlijk te vroeg terug waardoor de lucht nog wat te actief was en te vele zakken zat. De Cu bij puimasson had ik beter gebruikt. Ik gokt op die van st auban, maar daar vond ik het niet. Telkens tot 1300m maar dan genoeg. 400m te weinig om thuis te geraken. Om zeker te zijn dat ik nog een terugsleep kon versieren de poging om hoog te geraken gestaakt. 4 jaar zonder buitenlanding en nu dit jaar zit ik al aan 3, weet niet wat er gaande is. |
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:
geen gereglementered luchtruim gebruikt
IGC File gegevens:
Deze proef wissen uit de database Deze proef wijzigen Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... |