Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef
18-07-2019 -- Dries VAN GESTEL -- 862,0 punten
Database gegevens:
Datum: |
18-07-2019 |
Type proef: |
VV |
Toestel: |
LS 6 |
Immatriculatie: |
D8505 |
Handicapfactor: |
111 |
Klasse: |
Open/Ren |
Piloot: |
Dries VAN GESTEL |
Club: |
KAC |
Afstand: |
239.2 km |
Score: |
862,0 pt |
Vertrekpunt: |
LFNF (buitenland) |
Wedstrijd: |
NEE |
Motorzwever: |
NEE |
Copiloot: |
|
Status Proef: |
Gevalideerd |
IGC validatie |
ok |
Opmerkingen: | EW Serienummer: | |
Vandaag was zo'n dag dat veel niet lekker liep, dus dan ook geen moeite gedaan en werd het een kleine hop in het park en zo goed als eerste terug. Smorgens telefoon dat Ulrike haar papa in het hospitaal lag met een hardinfarct en er ging nieuws komen in de loop van de dag. Momenteel is hij ok. Echt ver weg met kans op buitenlanden was dus niet echt een optie. Dan 2 uur moeten aanschuiven onder de 33ยบ vinon zon. Om een of andere reden besliste ze hier om vandaag, terwijl ze goed weer gaven, maar met 2 slepers te slepen (in plaats van 3-4 normaal). Ik ben zelf geen vroege vogel maar dit knaagte toch aan mijn moraal en leek met niet echt goede reclame. 13u45 de lucht in, dus een grote proef zat er niet meer in en de cirrus kwam snel binnen. Naar mijn idee zoals het liedje, video kills the radio storm maar dan, cirrus kills de bergthermiek nogal sterk. Ik vertrouwde het niet echt. Achteraf, aan de vluchten te zien viel het nog mee. En dan was er nog mijn mentale deuk opgesloten na de buitenlanding in st auban tijdens de vorige vlucht. Een mental reset dat ik de final glide wel kan, zoals voorheen altijd ging was nodig. Alles samen, meer met mijn gedachten tussen mijn fietskader dan tussen de wolken. Gevolg geland en toerke gaan doen met de koersfiets. Maar zoals altijd klagen mag ik niet doen, ik heb tenslotte gevlogen. (Om het melig te zeggen) mijn zweefvliegvrienden die ook toe zijn aan een vlucht om hun zorgen/gedachten te vergeten maar wegens geen verlof of wat kan ook niet kunnen, ik heb aan jullie gedacht. |
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:
Geen gereglementered luchtrum gebruikt
IGC File gegevens:
Deze proef wissen uit de database Deze proef wijzigen Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... |