CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-03-2022 -- Hugo JANSEN -- 0,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 05/03/2022
Piloot: HUGO JANSEN
Zweefvliegtuig: D-KKAB
Toestel type: LS8ST-18 Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5fa
Logger file: 2022-03-05-NAV-5FA-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 500
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:06:16
Duurvlucht : 00:34:37
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.875'N 4°58.250'E
tijd: 13:03:15 UTC
alti: -27 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.613'N 4°57.344'E = 245° 1.2 km van vertrek
tijd: 13:03:57 UTC
alti: 444 m
Landingspunt
pos.: 51°23.896'N 4°58.398'E = 77° 0.2 km van vertrek
tijd: 14:09:31 UTC
alti: -26 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 01:06:16
Motorgebruik
aantal keren: 2
totale motortijd: 3.6 min
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 454.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1WEEL 51°23.830'N 4°58.100'E
punt 1: 10VEL 50°52.217'N 5°37.483'E 74.5 km 142°
punt 2: 10NIE 51°26.000'N 4°31.500'E 99.2 km 310°
punt 3: 5REKE 50°55.235'N 5°41.420'E 99.5 km 125°
punt 4: ABROEK 51°23.683'N 4°31.417'E 97.2 km 303°
punt 5: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 54.1 km 116°
finish: 1WEEL 51°23.830'N 4°58.100'E 29.8 km 324°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 444 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:10:42 UTC
einde: 13:45:19 UTC
duur: 00:34:37
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 324 m @ 13:15:42 UTC
hoog punt: 649 m @ 13:31:06 UTC
hoogtewinst: 325 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 601
| |||||||||||||||||||||