CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-03-2022 -- Pavel CIOROGARIU -- 482,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 06/03/2022
Piloot: CIOROGARIU PAVEL
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUS C Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: ha5
Logger file: 2022-03-06-NAV-HA5-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:08:15
Duurvlucht : 03:04:52
Vrije vlucht : 138.6 km
Fasttrack : 62.5 kmh
Hoogtewinst : 1004.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.225'N 5°22.203'E
tijd: 13:02:21 UTC
alti: -75 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.803'N 5°25.553'E = 75° 4.1 km van vertrek
tijd: 13:05:44 UTC
alti: 616 m
Landingspunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.588'E = 88° 0.4 km van vertrek
tijd: 16:10:36 UTC
alti: -72 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 03:08:15
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°56.151'N 5°24.302'E @ 13:12:59 UTC, 410 m
punt 1: 51°09.169'N 5°12.674'E @ 13:54:20 UTC, 1126 m
punt 2: 50°49.759'N 5°14.121'E @ 14:15:35 UTC, 1116 m
punt 3: 50°58.785'N 5°32.223'E @ 14:39:54 UTC, 1009 m
punt 4: 50°53.627'N 5°13.887'E @ 15:15:02 UTC, 1192 m
Finish: 51°03.246'N 5°28.049'E @ 15:57:00 UTC, 988 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 27.7 km 331° @ 40.2 km/h
been 2: 36.0 km 177° @ 101.7 km/h
been 3: 27.0 km 52° @ 66.7 km/h
been 4: 23.5 km 246° @ 40.2 km/h
been 5: 24.3 km 43° @ 34.8 km/h
Afgelegde afstand: 138.6 km
Duur: 02:44:01
Gemiddelde snelheid: 50.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.6 km
Starthoogte: 415.0 m
Finishhoogte: 988.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -573 m
Totale score afstand: 138.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°57.126'N 5°23.898'E = 136° 2.8 km van vertrek
tijd: 13:26:34 UTC
alti: 1086 m
Finishpunt
pos.: 50°59.891'N 5°18.070'E = 303° 5.7 km van vertrek
tijd: 15:26:34 UTC
alti: 573 m
Grootste afstand in 2 uur: 125.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 62.5 km/h
Hoogteverlies: 513 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 462.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT / KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: DINANT BRUG 50°15.770'N 4°54.640'E 85.3 km 203°
punt 2: SCHNEIFEL 50°15.450'N 6°21.170'E 102.8 km 90°
punt 3: CINEY 50°16.050'N 5°02.230'E 93.8 km 271°
punt 4: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 124.2 km 356°
finish: HASSELT / KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 56.4 km 144°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT / KIEWIT @ 13:35:22 UTC, 1069 m
punt 1: DINANT BRUG niet gerond
afbreekpunt: 50°49.759'N 5°14.121'E @ 14:15:35 UTC, 1116 m : 18.2 km 27.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 18.2 km
Duur van de proef: 00:40:13
Gemiddelde snelheid: 27.1 km/h
Start hoogte: 338 m
Hoogte passeren start: 1069 m
Hoogte aan break-punt: 1116 m
Hoogteverlies over proef: -778 m
Totale score afstand: 18.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 36.0 km
Been 1: 26.3 km
Been 2: 30.7 km
Totaal: 93.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:05:44 UTC
einde: 16:10:36 UTC
duur: 03:04:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 338 m @ 13:16:27 UTC
hoog punt: 1342 m @ 14:55:45 UTC
hoogtewinst: 1004 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:54:21 bearing 60.9°
Tweede punt: 14:15:36 bearing 98.4°
Totale hoek: 37.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5773
| |||||||||||||||||||||