01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-03-2022 -- Tom SEGERS -- 69,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 05/03/2022 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: OO-ZPM Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2022-03-05-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:15:40 Duurvlucht : 01:12:26 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.235'N 5°22.206'E tijd: 11:26:07 UTC alti: -32 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.514'N 5°23.896'E = 40° 3.1 km van vertrek tijd: 11:29:21 UTC alti: 599 m Landingspunt pos.: 50°58.230'N 5°22.366'E = 93° 0.2 km van vertrek tijd: 12:41:47 UTC alti: -29 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 01:15:40 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 125.0 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT BRUG 50°56.650'N 5°20.350'E punt 1: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E 10.9 km 64° punt 2: ZEPPEREN 50°49.196'N 5°14.489'E 24.9 km 222° punt 3: OPGLABBEEK 51°02.700'N 5°35.280'E 34.9 km 44° punt 4: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 18.6 km 175° punt 5: OPGLABBEEK 51°02.700'N 5°35.280'E 18.6 km 355° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 17.1 km 241° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:29:21 UTC einde: 12:41:47 UTC duur: 01:12:26 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 245 m @ 12:00:40 UTC hoog punt: 784 m @ 12:26:39 UTC hoogtewinst: 539 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 495 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||