CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-03-2022 -- Tom SEGERS -- 460,0 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 12/03/2022
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: OO-ZPM
Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2022-03-12-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:22:48
Duurvlucht : 04:19:37
Vrije vlucht : 119.6 km
Fasttrack : 54.7 kmh
Hoogtewinst : 1131.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.250'N 5°22.809'E
tijd: 10:41:59 UTC
alti: -1 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°57.006'N 5°20.580'E = 228° 3.5 km van vertrek
tijd: 10:45:10 UTC
alti: 628 m
Landingspunt
pos.: 50°58.242'N 5°22.574'E = 267° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:04:47 UTC
alti: 5 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 04:22:48
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 50°58.475'N 5°22.719'E @ 11:01:29 UTC, 704 m
punt 1: 50°49.147'N 5°13.698'E @ 12:43:24 UTC, 1018 m
punt 2: 51°00.412'N 5°33.466'E @ 13:18:48 UTC, 1071 m
punt 3: 50°49.041'N 5°06.062'E @ 14:22:06 UTC, 1313 m
Finish: 51°04.162'N 5°14.324'E @ 14:44:03 UTC, 1103 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.3 km 211° @ 11.9 km/h
been 2: 31.2 km 48° @ 52.9 km/h
been 3: 38.4 km 237° @ 36.4 km/h
been 4: 29.7 km 19° @ 81.1 km/h
Afgelegde afstand: 119.6 km
Duur: 03:42:34
Gemiddelde snelheid: 32.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 14.8 km
Starthoogte: 281.0 m
Finishhoogte: 1103.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -822 m
Totale score afstand: 119.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°49.132'N 5°16.349'E = 204° 18.5 km van vertrek
tijd: 12:53:28 UTC
alti: 966 m
Finishpunt
pos.: 50°58.047'N 5°18.403'E = 266° 5.2 km van vertrek
tijd: 14:53:28 UTC
alti: 581 m
Grootste afstand in 2 uur: 109.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 54.7 km/h
Hoogteverlies: 385 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 125.0 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT BRUG 50°56.650'N 5°20.350'E
punt 1: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E 10.9 km 64°
punt 2: ZEPPEREN 50°49.196'N 5°14.489'E 24.9 km 222°
punt 3: OPGLABBEEK 51°02.700'N 5°35.280'E 34.9 km 44°
punt 4: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 18.6 km 175°
punt 5: OPGLABBEEK 51°02.700'N 5°35.280'E 18.6 km 355°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 17.1 km 241°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 34.1 km
Been 1: 26.3 km
Been 2: 23.5 km
Totaal: 83.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:45:10 UTC
einde: 15:04:47 UTC
duur: 04:19:37
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 281 m @ 10:54:40 UTC
hoog punt: 1412 m @ 14:15:20 UTC
hoogtewinst: 1131 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:22:07 bearing 102.0°
Tweede punt: 14:44:05 bearing 70.2°
Totale hoek: -31.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4393
| |||||||||||||||||||||