01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-03-2022 -- Tom SEGERS -- 187,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 19/03/2022 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: OO-YLX Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2022-03-19-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:15:34 Duurvlucht : 02:14:55 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.232'N 5°22.066'E tijd: 13:38:56 UTC alti: -164 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.227'N 5°22.631'E = 91° 0.7 km van vertrek tijd: 13:39:35 UTC alti: 258 m Landingspunt pos.: 50°58.231'N 5°22.678'E = 90° 0.7 km van vertrek tijd: 15:54:30 UTC alti: -151 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 02:15:34 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 125.0 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT BRUG 50°56.650'N 5°20.350'E punt 1: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E 10.9 km 64° punt 2: ZEPPEREN 50°49.196'N 5°14.489'E 24.9 km 222° punt 3: OPGLABBEEK 51°02.700'N 5°35.280'E 34.9 km 44° punt 4: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 18.6 km 175° punt 5: OPGLABBEEK 51°02.700'N 5°35.280'E 18.6 km 355° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 17.1 km 241° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:39:35 UTC einde: 15:54:30 UTC duur: 02:14:55 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 167 m @ 13:41:39 UTC hoog punt: 1141 m @ 13:54:43 UTC hoogtewinst: 974 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 769 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||