CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-03-2022 -- Tom SEGERS -- 257,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 20/03/2022
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: OO-ZEX
Toestel type: JEANS ASTIR Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2022-03-20-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:30:04
Duurvlucht : 02:26:35
Vrije vlucht : 47.9 km
Fasttrack : 33.7 kmh
Hoogtewinst : 1082.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.202'E
tijd: 13:01:39 UTC
alti: -82 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.679'N 5°26.879'E = 81° 5.5 km van vertrek
tijd: 13:05:08 UTC
alti: 543 m
Landingspunt
pos.: 50°58.245'N 5°22.649'E = 88° 0.5 km van vertrek
tijd: 15:31:43 UTC
alti: -85 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 02:30:04
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
Start : 50°59.279'N 5°28.798'E @ 13:16:19 UTC, 698 m
punt 1: 50°54.681'N 5°11.318'E @ 13:52:22 UTC, 777 m
Finish: 51°00.295'N 5°31.406'E @ 14:33:45 UTC, 1038 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 22.2 km 247° @ 36.9 km/h
been 2: 25.7 km 66° @ 37.3 km/h
Afgelegde afstand: 47.9 km
Duur: 01:17:26
Gemiddelde snelheid: 37.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.4 km
Starthoogte: 428.0 m
Finishhoogte: 1038.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -610 m
Totale score afstand: 47.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°58.650'N 5°26.622'E = 82° 5.2 km van vertrek
tijd: 13:06:01 UTC
alti: 463 m
Finishpunt
pos.: 50°55.371'N 5°19.479'E = 211° 6.2 km van vertrek
tijd: 15:06:01 UTC
alti: 602 m
Grootste afstand in 2 uur: 67.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 33.7 km/h
Hoogteverlies: -139 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 85.9 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: POINT_3 50°55.110'N 5°15.590'E 17.1 km 244°
punt 2: POINT_1 50°59.635'N 5°30.402'E 19.3 km 64°
punt 3: POINT_2 50°54.752'N 5°16.157'E 19.0 km 242°
punt 4: SPURK-BILZEN 50°53.060'N 5°30.530'E 17.1 km 100°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 13.4 km 315°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WINTERSLAG @ 13:16:28 UTC, 668 m
punt 1: POINT_3 @ 13:52:22 UTC, 777 m : 17.1 km 28.6 km/h
punt 2: POINT_1 @ 14:31:51 UTC, 947 m : 19.3 km 29.3 km/h
punt 3: POINT_2 niet gerond
afbreekpunt: 50°55.434'N 5°17.708'E @ 14:59:16 UTC, 687 m : 16.8 km 36.7 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 53.2 km
Duur van de proef: 01:42:48
Gemiddelde snelheid: 31.0 km/h
Start hoogte: 428 m
Hoogte passeren start: 668 m
Hoogte aan break-punt: 687 m
Hoogteverlies over proef: -259 m
Totale score afstand: 53.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:05:08 UTC
einde: 15:31:43 UTC
duur: 02:26:35
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 181 m @ 13:22:04 UTC
hoog punt: 1263 m @ 13:45:19 UTC
hoogtewinst: 1082 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 953
| |||||||||||||||||||||