CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

03-04-2022 -- Jelle VANDEBEECK -- 981,9 punten

Database gegevens:

Datum: 03-04-2022 Type proef: VV
Toestel: ASW 24 WL Immatriculatie: PH-1298
Handicapfactor: 108 Klasse: Standaard
Piloot: Jelle VANDEBEECK Club: BZC
Afstand: 265.1 km Score: 981,9 pt
Vertrekpunt: EBBT Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

XPDR 7000 in NL / Contact DutchMIL crossing Woensdrecht & Gilze / Contact Seppe for para drop

Blog/fotos:
Igc-file: 2022-04-03-LXV-AML-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 03-04-2022
Weerkaart: Weerkaart van 03-04-2022



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 19.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   03/04/2022
Piloot:         JELLE VANDEBEECK
Zweefvliegtuig: PH-1298
Toestel type:   ASW 24    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: aml
Logger file:    2022-04-03-LXV-AML-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 04:19:59
Duurvlucht     : 04:19:17
Vrije vlucht   :  265.1 km
Fasttrack      :   75.1 kmh
Driehoek       :  149.2 km

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBBT  Brasschaat        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 51°20.220'N   4°30.333'E
    tijd: 09:21:45 UTC
    alti: -92 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 51°20.800'N   4°30.011'E = 341° 1.1 km van vertrek
    tijd: 09:22:27 UTC
    alti: 337 m
Landingspunt 
    pos.: 51°20.304'N   4°30.135'E = 304° 0.3 km van vertrek
    tijd: 13:41:44 UTC
    alti: -80 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 04:19:59
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  51°22.251'N   4°22.752'E  @ 09:41:21 UTC,   783 m
    punt 1:  51°43.635'N   5°12.558'E  @ 10:45:38 UTC,   939 m
    punt 2:  51°19.703'N   4°27.403'E  @ 12:12:10 UTC,   530 m
    punt 3:  51°34.775'N   4°52.604'E  @ 12:41:34 UTC,   805 m
    punt 4:  51°19.732'N   4°35.222'E  @ 13:01:51 UTC,  1040 m
    punt 5:  51°24.874'N   4°53.299'E  @ 13:13:43 UTC,   789 m
    Finish:  51°20.047'N   4°29.690'E  @ 13:40:46 UTC,    62 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   69.9 km  55° @  65.3 km/h
    been 2:   68.5 km 230° @  47.5 km/h
    been 3:   40.4 km  46° @  82.5 km/h
    been 4:   34.4 km 216° @ 101.8 km/h
    been 5:   23.0 km  65° @ 116.5 km/h
    been 6:   28.8 km 252° @  63.9 km/h
Afgelegde afstand:                   265.1 km
Duur:                                03:59:25
Gemiddelde snelheid:                 66.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km
Starthoogte:                         302.0 m
Finishhoogte:                        62.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          240 m
Totale score afstand:                265.1 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°20.462'N   4°46.936'E =  89° 19.3 km van vertrek
    tijd:    11:43:39 UTC
    alti:    1112 m
Finishpunt
    pos.:    51°20.304'N   4°30.135'E = 304° 0.3 km van vertrek
    tijd:    13:41:44 UTC
    alti:    -80 m
Grootste afstand in 2 uur: 150.1 km
Beste snelheid in 2 uur:    75.1 km/h
Hoogteverlies:             1192 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DRIEHOEK ANALYSE
Been 0:   64.5 km
Been 1:   42.9 km
Been 2:   41.8 km
Totaal:  149.2 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 09:22:27 UTC
    einde: 13:41:44 UTC
    duur:  04:19:17

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     280 m @ 12:04:33 UTC
    hoog punt:    1105 m @ 12:30:15 UTC
    hoogtewinst:   825 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 09:51:00  bearing 351.9°
    Tweede punt: 11:31:04  bearing 31.4°
    Totale hoek: 39.4°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7151

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2022 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs