CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-04-2022 -- Theo STOCKMANS & ROGGE LOEKA -- 273,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/04/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: D-6988
Toestel type: ASK 13 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-04-03-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:48:11
Duurvlucht : 00:44:26
Hoogtewinst : 1080.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.743'N 4°57.503'E
tijd: 12:43:21 UTC
alti: -27 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°48.412'N 4°59.161'E = 32° 3.7 km van vertrek
tijd: 12:47:06 UTC
alti: 492 m
Landingspunt
pos.: 50°46.861'N 4°57.485'E = 354° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:31:32 UTC
alti: -27 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 00:48:11
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 92.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 35 50°46.617'N 4°57.517'E
punt 1: WEVER 50°52.650'N 4°56.033'E 11.3 km 351°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 45.7 km 174°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 35 @ 13:24:46 UTC, 598 m
punt 1: WEVER niet gerond
afbreekpunt: 50°47.883'N 4°56.883'E @ 13:27:42 UTC, 280 m : 2.4 km 49.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 2.4 km
Duur van de proef: 00:02:56
Gemiddelde snelheid: 49.6 km/h
Start hoogte: 364 m
Hoogte passeren start: 598 m
Hoogte aan break-punt: 280 m
Hoogteverlies over proef: 84 m
Totale score afstand: 2.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:47:06 UTC
einde: 13:31:32 UTC
duur: 00:44:26
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 364 m @ 12:48:35 UTC
hoog punt: 1444 m @ 13:11:33 UTC
hoogtewinst: 1080 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 519
| |||||||||||||||||||||