CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-04-2022 -- Theo STOCKMANS & KONINCKX ARTHUR -- 257,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/04/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: D-6988
Toestel type: ASK 13 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-04-03-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:11:40
Duurvlucht : 02:08:33
Hoogtewinst : 1017.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.743'N 4°57.501'E
tijd: 13:48:36 UTC
alti: -23 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.936'N 4°57.804'E = 45° 0.5 km van vertrek
tijd: 13:51:43 UTC
alti: 489 m
Landingspunt
pos.: 50°46.823'N 4°57.519'E = 8° 0.1 km van vertrek
tijd: 16:00:16 UTC
alti: -18 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 02:11:40
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 92.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 35 50°46.617'N 4°57.517'E
punt 1: WEVER 50°52.650'N 4°56.033'E 11.3 km 351°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 45.7 km 174°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 35 @ 15:45:26 UTC, 691 m
punt 1: WEVER niet gerond
afbreekpunt: 50°48.457'N 4°56.937'E @ 15:52:11 UTC, 339 m : 3.5 km 30.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 3.5 km
Duur van de proef: 00:06:45
Gemiddelde snelheid: 30.9 km/h
Start hoogte: 489 m
Hoogte passeren start: 691 m
Hoogte aan break-punt: 339 m
Hoogteverlies over proef: 150 m
Totale score afstand: 3.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:51:43 UTC
einde: 16:00:16 UTC
duur: 02:08:33
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 489 m @ 13:51:43 UTC
hoog punt: 1506 m @ 14:30:10 UTC
hoogtewinst: 1017 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 647
| |||||||||||||||||||||