01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-04-2022 -- Peter TOMASSEN & TOM SEGERS -- 967,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: xpd 7000 heel de vlucht;geen geregelementeerd gebruikt contact 120.405 EBZW paradrop not active.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/04/2022 Piloot: PETER TOMASSEN Zweefvliegtuig: D-KDXL Toestel type: DUO DISCUS Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2022-04-03-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:41:01 Duurvlucht : 04:37:00 Vrije vlucht : 273.3 km Fasttrack : 72.2 kmh Driehoek : 171.6 km Hoogtewinst : 1059.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.267'N 5°22.814'E tijd: 10:48:51 UTC alti: -58 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.226'N 5°19.343'E = 294° 4.4 km van vertrek tijd: 10:52:52 UTC alti: 583 m Landingspunt pos.: 50°58.225'N 5°22.515'E = 257° 0.4 km van vertrek tijd: 15:29:52 UTC alti: -45 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 04:41:01 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°56.026'N 5°22.252'E @ 10:59:48 UTC, 973 m punt 1: 51°15.731'N 5°55.846'E @ 11:40:53 UTC, 1107 m punt 2: 50°50.848'N 5°38.281'E @ 12:20:51 UTC, 1232 m punt 3: 51°11.015'N 5°12.688'E @ 13:37:35 UTC, 1042 m punt 4: 50°45.204'N 5°06.926'E @ 14:34:58 UTC, 1280 m punt 5: 51°01.874'N 5°39.401'E @ 15:05:36 UTC, 1114 m Finish: 50°57.645'N 5°20.114'E @ 15:17:11 UTC, 622 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 53.6 km 47° @ 78.3 km/h been 2: 50.5 km 204° @ 75.8 km/h been 3: 47.9 km 322° @ 37.5 km/h been 4: 48.3 km 188° @ 50.5 km/h been 5: 49.0 km 51° @ 96.1 km/h been 6: 23.9 km 251° @ 123.7 km/h Afgelegde afstand: 273.3 km Duur: 04:17:23 Gemiddelde snelheid: 63.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.4 km Starthoogte: 386.0 m Finishhoogte: 622.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -236 m Totale score afstand: 273.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.226'N 5°19.343'E = 294° 4.4 km van vertrek tijd: 10:52:52 UTC alti: 583 m Finishpunt pos.: 51°08.606'N 5°43.006'E = 51° 30.4 km van vertrek tijd: 12:52:52 UTC alti: 1199 m Grootste afstand in 2 uur: 144.3 km Beste snelheid in 2 uur: 72.2 km/h Hoogteverlies: -616 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 204.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT / KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: KAMP LINTFORT AERO 51°31.770'N 6°32.170'E 102.2 km 52° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 102.2 km 233° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT / KIEWIT @ 11:02:32 UTC, 980 m punt 1: KAMP LINTFORT AERO niet gerond afbreekpunt: 51°15.543'N 5°56.203'E @ 11:40:36 UTC, 1105 m : 50.8 km 80.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 50.8 km Duur van de proef: 00:38:04 Gemiddelde snelheid: 80.0 km/h Start hoogte: 386 m Hoogte passeren start: 980 m Hoogte aan break-punt: 1105 m Hoogteverlies over proef: -719 m Totale score afstand: 50.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 48.0 km Been 1: 48.0 km Been 2: 75.5 km Totaal: 171.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:52:52 UTC einde: 15:29:52 UTC duur: 04:37:00 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 386 m @ 10:55:46 UTC hoog punt: 1445 m @ 12:30:26 UTC hoogtewinst: 1059 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:46:46 bearing 57.9° Tweede punt: 14:34:57 bearing 110.1° Totale hoek: 52.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6339 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||