01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-04-2022 -- Koen VANDERPUTTEN -- 2339,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Overboelare zone 1 en 2 vrijgegeven
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/04/2022 Piloot: K VANDERPUTTEN Zweefvliegtuig: OO-ZVE Toestel type: VENTUS2/15M Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err Logger file: 2022-04-09-LXV-ERR-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:38:08 Duurvlucht : 07:37:35 Vrije vlucht : 701.7 km Fasttrack : 117.5 kmh Opgegeven proef: 195.1 km Driehoek : 204.6 km Hoogtewinst : 1413.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.430'N 3°51.942'E tijd: 09:39:42 UTC alti: -8 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.032'N 3°51.565'E = 211° 0.9 km van vertrek tijd: 09:40:15 UTC alti: 359 m Landingspunt pos.: 50°45.150'N 3°51.693'E = 209° 0.6 km van vertrek tijd: 17:17:50 UTC alti: -24 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 07:38:08 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°45.134'N 3°53.531'E @ 09:45:35 UTC, 734 m punt 1: 50°48.764'N 1°52.298'E @ 11:33:44 UTC, 759 m punt 2: 50°45.334'N 3°49.363'E @ 12:36:59 UTC, 1246 m punt 3: 50°57.525'N 1°55.765'E @ 14:04:15 UTC, 1073 m punt 4: 50°24.667'N 3°58.737'E @ 15:23:16 UTC, 1442 m punt 5: 50°54.455'N 3°13.008'E @ 16:40:42 UTC, 1056 m Finish: 50°45.757'N 3°54.966'E @ 17:13:50 UTC, 463 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 142.7 km 273° @ 79.1 km/h been 2: 137.7 km 92° @ 130.7 km/h been 3: 135.2 km 280° @ 93.0 km/h been 4: 157.1 km 112° @ 119.3 km/h been 5: 77.2 km 316° @ 59.8 km/h been 6: 51.8 km 108° @ 93.9 km/h Afgelegde afstand: 701.7 km Duur: 07:28:15 Gemiddelde snelheid: 93.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.6 km Starthoogte: 319.0 m Finishhoogte: 463.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -144 m Totale score afstand: 701.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°48.578'N 1°52.911'E = 273° 140.0 km van vertrek tijd: 11:35:34 UTC alti: 899 m Finishpunt pos.: 50°46.245'N 2°25.979'E = 271° 101.1 km van vertrek tijd: 13:35:34 UTC alti: 1007 m Grootste afstand in 2 uur: 235.0 km Beste snelheid in 2 uur: 117.5 km/h Hoogteverlies: -108 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 611.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E punt 1: ST OMER WIZERNES 50°43.767'N 2°14.100'E 115.1 km 269° punt 2: REIMS CENTRE VIL 49°15.250'N 4°02.000'E 208.7 km 141° punt 3: SUS SAINT LEGER 50°14.717'N 2°26.183'E 159.4 km 314° punt 4: VALENCIENNES GAR 50°21.800'N 3°31.000'E 78.1 km 80° finish: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E 49.9 km 30° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GERAARDSBERGEN @ 09:46:50 UTC, 714 m punt 1: ST OMER WIZERNES @ 12:43:24 UTC, 1001 m : 115.1 km 39.1 km/h punt 2: REIMS CENTRE VIL niet gerond afbreekpunt: 50°24.632'N 3°58.605'E @ 15:23:11 UTC, 1431 m : 80.0 km 30.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 195.1 km Duur van de proef: 05:36:21 Gemiddelde snelheid: 34.8 km/h Start hoogte: 319 m Hoogte passeren start: 714 m Hoogte aan break-punt: 1431 m Hoogteverlies over proef: -1112 m Totale score afstand: 195.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 90.0 km Been 1: 57.3 km Been 2: 57.3 km Totaal: 204.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:40:15 UTC einde: 17:17:50 UTC duur: 07:37:35 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 319 m @ 09:40:50 UTC hoog punt: 1732 m @ 15:55:27 UTC hoogtewinst: 1413 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:04:10 bearing 273.1° Tweede punt: 15:23:16 bearing 213.4° Totale hoek: -59.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 10829 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||