CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2022 -- Frank SCHOETERS & HARTMUT KOELMAN -- 9,8 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/04/2022
Piloot: FRANK SCHOETERS
Zweefvliegtuig: D-8755
Toestel type: TWIN ASTIR TRAINER W/O RG Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0j
Logger file: 2022-04-10-FLA-R0J-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:30:08
Duurvlucht : 00:26:20
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZW Zwartberg BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.710'N 5°31.461'E
tijd: 10:19:09 UTC
alti: 15 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.710'N 5°31.461'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:19:09 UTC
alti: 15 m
Landingspunt
pos.: 51°00.756'N 5°31.451'E = 352° 0.1 km van vertrek
tijd: 10:49:17 UTC
alti: 13 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 00:30:08
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 23.5 km GELDIG
vertrek: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
start: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
punt 1: HASSELT/ 50°58.200'N 5°22.500'E 11.7 km 245°
finish: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E 11.7 km 65°
landing: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GENK/ZWA @ 10:30:45 UTC, 563 m
punt 1: HASSELT/ niet gerond
afbreekpunt: 51°00.510'N 5°29.987'E @ 10:32:01 UTC, 466 m : 2.0 km 93.7 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 2.0 km
Duur van de proef: 00:01:16
Gemiddelde snelheid: 93.7 km/h
Start hoogte: 542 m
Hoogte passeren start: 563 m
Hoogte aan break-punt: 466 m
Hoogteverlies over proef: 76 m
Totale score afstand: 2.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:22:57 UTC
einde: 10:49:17 UTC
duur: 00:26:20
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 385 m @ 10:32:33 UTC
hoog punt: 938 m @ 10:37:01 UTC
hoogtewinst: 553 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 460
| |||||||||||||||||||||