CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2022 -- Frank SCHOETERS & CYDRIC GEYSKENS -- 216,5 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/04/2022
Piloot: FRANK SCHOETERS
Zweefvliegtuig: D-8755
Toestel type: TWIN ASTIR TRAINER W/O RG Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0j
Logger file: 2022-04-10-FLA-R0J-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:24:52
Duurvlucht : 01:22:04
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZW Zwartberg BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.700'N 5°31.442'E
tijd: 11:13:33 UTC
alti: 17 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.700'N 5°31.442'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:13:33 UTC
alti: 17 m
Landingspunt
pos.: 51°00.777'N 5°31.473'E = 14° 0.1 km van vertrek
tijd: 12:38:25 UTC
alti: 15 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 01:24:52
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 23.5 km GELDIG
vertrek: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
start: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
punt 1: HASSELT/ 50°58.200'N 5°22.500'E 11.7 km 245°
finish: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E 11.7 km 65°
landing: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GENK/ZWA @ 11:27:37 UTC, 1139 m
punt 1: HASSELT/ @ 11:41:57 UTC, 1289 m : 11.7 km 49.1 km/h
finish: GENK/ZWA @ 12:15:25 UTC, 1416 m : 11.7 km 21.0 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 23.5 km
Duur van de proef: 00:47:48
Gemiddelde snelheid: 29.4 km/h
Start hoogte: 647 m
Hoogte passeren start: 1139 m
Hoogte passeren finish: 1416 m
Hoogteverlies over proef: -769 m
Totale score afstand: 23.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:16:21 UTC
einde: 12:38:25 UTC
duur: 01:22:04
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 647 m @ 11:16:21 UTC
hoog punt: 1643 m @ 12:13:17 UTC
hoogtewinst: 996 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 475
| |||||||||||||||||||||