01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2022 -- Bert VAN EYKEN & NICOLAS BOEVE -- 1966,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Dutchmil info SQ7000 - Gilze, Volkel Langen radar SQ6101 Beek approach
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/04/2022 Piloot: BERT VAN EYKEN Zweefvliegtuig: OO-ZTO Toestel type: VENTUS CT 17.6 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2ox Logger file: 2022-04-10-LXV-2OX-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:19:57 Duurvlucht : 07:19:11 Vrije vlucht : 550.5 km Fasttrack : 91.2 kmh Driehoek : 405.1 km Hoogtewinst : 1599.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBDT Diest BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.336'N 5°04.016'E tijd: 10:10:33 UTC alti: -55 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.043'N 5°03.185'E = 241° 1.1 km van vertrek tijd: 10:11:19 UTC alti: 374 m Landingspunt pos.: 51°00.299'N 5°04.016'E = 180° 0.1 km van vertrek tijd: 17:30:30 UTC alti: -39 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 07:19:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°00.043'N 5°03.185'E @ 10:11:19 UTC, 374 m punt 1: 51°29.724'N 4°30.134'E @ 11:20:28 UTC, 1122 m punt 2: 51°37.789'N 6°52.455'E @ 13:14:43 UTC, 1475 m punt 3: 50°58.296'N 5°34.922'E @ 14:42:21 UTC, 1056 m punt 4: 50°47.153'N 5°49.769'E @ 15:04:12 UTC, 1393 m punt 5: 51°32.584'N 4°52.975'E @ 16:26:08 UTC, 1196 m Finish: 50°56.585'N 5°03.907'E @ 17:25:54 UTC, 387 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 67.1 km 325° @ 58.3 km/h been 2: 165.2 km 84° @ 86.7 km/h been 3: 116.1 km 231° @ 79.5 km/h been 4: 27.0 km 140° @ 74.2 km/h been 5: 107.1 km 322° @ 78.5 km/h been 6: 68.0 km 169° @ 68.2 km/h Afgelegde afstand: 550.5 km Duur: 07:14:35 Gemiddelde snelheid: 76.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.0 km Starthoogte: 374.0 m Finishhoogte: 387.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -13 m Totale score afstand: 550.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°14.566'N 5°08.301'E = 11° 26.9 km van vertrek tijd: 10:49:06 UTC alti: 1362 m Finishpunt pos.: 51°39.829'N 6°21.420'E = 50° 116.0 km van vertrek tijd: 12:49:06 UTC alti: 1333 m Grootste afstand in 2 uur: 182.4 km Beste snelheid in 2 uur: 91.2 km/h Hoogteverlies: 29 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 3235.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E punt 1: KESSLERH??HE 47°53.815'N 8°06.688'E 114.1 km 240° punt 2: MILMESBERG TV 50°55.086'N 10°16.231'E 370.7 km 24° punt 3: F-ADEMUZ-VV 40°05.600'N 1°12.730'W 1497.1 km 221° finish: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E 1253.7 km 39° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 374 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 164.7 km Been 1: 118.8 km Been 2: 121.6 km Totaal: 405.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:11:19 UTC einde: 17:30:30 UTC duur: 07:19:11 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 349 m @ 10:12:39 UTC hoog punt: 1948 m @ 15:44:58 UTC hoogtewinst: 1599 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:20:25 bearing 1.0° Tweede punt: 15:04:07 bearing 97.3° Totale hoek: 96.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 13681 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||