CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2022 -- Bert VAN EYKEN & NICOLAS BOEVE -- 1966,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/04/2022
Piloot: BERT VAN EYKEN
Zweefvliegtuig: OO-ZTO
Toestel type: VENTUS CT 17.6 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2ox
Logger file: 2022-04-10-LXV-2OX-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:19:57
Duurvlucht : 07:19:11
Vrije vlucht : 550.5 km
Fasttrack : 91.2 kmh
Driehoek : 405.1 km
Hoogtewinst : 1599.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.336'N 5°04.016'E
tijd: 10:10:33 UTC
alti: -55 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.043'N 5°03.185'E = 241° 1.1 km van vertrek
tijd: 10:11:19 UTC
alti: 374 m
Landingspunt
pos.: 51°00.299'N 5°04.016'E = 180° 0.1 km van vertrek
tijd: 17:30:30 UTC
alti: -39 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 07:19:57
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°00.043'N 5°03.185'E @ 10:11:19 UTC, 374 m
punt 1: 51°29.724'N 4°30.134'E @ 11:20:28 UTC, 1122 m
punt 2: 51°37.789'N 6°52.455'E @ 13:14:43 UTC, 1475 m
punt 3: 50°58.296'N 5°34.922'E @ 14:42:21 UTC, 1056 m
punt 4: 50°47.153'N 5°49.769'E @ 15:04:12 UTC, 1393 m
punt 5: 51°32.584'N 4°52.975'E @ 16:26:08 UTC, 1196 m
Finish: 50°56.585'N 5°03.907'E @ 17:25:54 UTC, 387 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 67.1 km 325° @ 58.3 km/h
been 2: 165.2 km 84° @ 86.7 km/h
been 3: 116.1 km 231° @ 79.5 km/h
been 4: 27.0 km 140° @ 74.2 km/h
been 5: 107.1 km 322° @ 78.5 km/h
been 6: 68.0 km 169° @ 68.2 km/h
Afgelegde afstand: 550.5 km
Duur: 07:14:35
Gemiddelde snelheid: 76.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.0 km
Starthoogte: 374.0 m
Finishhoogte: 387.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -13 m
Totale score afstand: 550.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°14.566'N 5°08.301'E = 11° 26.9 km van vertrek
tijd: 10:49:06 UTC
alti: 1362 m
Finishpunt
pos.: 51°39.829'N 6°21.420'E = 50° 116.0 km van vertrek
tijd: 12:49:06 UTC
alti: 1333 m
Grootste afstand in 2 uur: 182.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 91.2 km/h
Hoogteverlies: 29 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 3235.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E
punt 1: KESSLERH??HE 47°53.815'N 8°06.688'E 114.1 km 240°
punt 2: MILMESBERG TV 50°55.086'N 10°16.231'E 370.7 km 24°
punt 3: F-ADEMUZ-VV 40°05.600'N 1°12.730'W 1497.1 km 221°
finish: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E 1253.7 km 39°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 374 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 164.7 km
Been 1: 118.8 km
Been 2: 121.6 km
Totaal: 405.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:11:19 UTC
einde: 17:30:30 UTC
duur: 07:19:11
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 349 m @ 10:12:39 UTC
hoog punt: 1948 m @ 15:44:58 UTC
hoogtewinst: 1599 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:20:25 bearing 1.0°
Tweede punt: 15:04:07 bearing 97.3°
Totale hoek: 96.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 13681
| |||||||||||||||||||||