01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-04-2022 -- Wim AKKERMANS -- 951,8 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen luchtruimrestricties
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/04/2022 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KVLC Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais Logger file: 2022-04-14-LXV-AIS-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 04:01:35 Duurvlucht : 03:57:23 Vrije vlucht : 290.3 km Fasttrack : 82.6 kmh Hoogtewinst : 1101.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LZNI Nitra BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°16.996'N 18°07.728'E tijd: 11:05:55 UTC alti: 73 m Ontkoppelpunt pos.: 48°16.427'N 18°07.443'E = 198° 1.1 km van vertrek tijd: 11:10:07 UTC alti: 622 m Landingspunt pos.: 48°16.915'N 18°07.839'E = 138° 0.2 km van vertrek tijd: 15:07:30 UTC alti: 92 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 04:01:35 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°15.407'N 18°07.956'E @ 11:11:22 UTC, 572 m punt 1: 48°47.452'N 18°45.511'E @ 12:19:07 UTC, 1282 m punt 2: 48°57.777'N 18°37.784'E @ 12:33:13 UTC, 1161 m punt 3: 48°47.201'N 18°47.022'E @ 12:58:15 UTC, 1303 m punt 4: 48°19.803'N 18°04.560'E @ 13:51:14 UTC, 829 m punt 5: 47°52.454'N 18°11.741'E @ 14:31:40 UTC, 601 m Finish: 48°17.497'N 18°07.073'E @ 15:06:29 UTC, 196 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 75.3 km 38° @ 66.7 km/h been 2: 21.3 km 334° @ 90.8 km/h been 3: 22.6 km 150° @ 54.2 km/h been 4: 72.9 km 226° @ 82.5 km/h been 5: 51.5 km 170° @ 76.4 km/h been 6: 46.8 km 353° @ 80.6 km/h Afgelegde afstand: 290.3 km Duur: 03:55:07 Gemiddelde snelheid: 74.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 521.0 m Finishhoogte: 196.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 325 m Totale score afstand: 290.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°36.202'N 18°36.876'E = 45° 50.6 km van vertrek tijd: 12:07:23 UTC alti: 1384 m Finishpunt pos.: 48°06.844'N 18°10.348'E = 170° 19.1 km van vertrek tijd: 14:07:23 UTC alti: 781 m Grootste afstand in 2 uur: 165.3 km Beste snelheid in 2 uur: 82.6 km/h Hoogteverlies: 603 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 610.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEI FIN KEIHEUVE 51°10.850'N 5°13.217'E punt 1: LINNICH BOSLAR UL 50°57.768'N 6°20.285'E 82.0 km 107° punt 2: LF5122 SERVON MELZICOURT 49°12.299'N 4°49.849'E 223.3 km 209° punt 3: LINNICH BOSLAR UL 50°57.768'N 6°20.285'E 223.3 km 28° finish: KEI FIN KEIHEUVE 51°10.850'N 5°13.217'E 82.0 km 288° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 622 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:10:07 UTC einde: 15:07:30 UTC duur: 03:57:23 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 521 m @ 11:10:41 UTC hoog punt: 1622 m @ 12:14:44 UTC hoogtewinst: 1101 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6240 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||