01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-04-2022 -- Wim AKKERMANS -- 767,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: In contact with Bratislava info LZR40 not active
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 15/04/2022 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KVLC Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais Logger file: 2022-04-15-LXV-AIS-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 02:56:42 Duurvlucht : 02:50:58 Vrije vlucht : 234.0 km Fasttrack : 97.0 kmh Driehoek : 130.4 km Hoogtewinst : 1043.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LZNI Nitra BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°16.553'N 18°08.203'E tijd: 12:35:47 UTC alti: 82 m Ontkoppelpunt pos.: 48°20.893'N 18°06.382'E = 344° 8.4 km van vertrek tijd: 12:41:31 UTC alti: 579 m Landingspunt pos.: 48°16.815'N 18°07.938'E = 326° 0.6 km van vertrek tijd: 15:32:29 UTC alti: 95 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 02:56:42 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°20.469'N 18°06.193'E @ 12:48:14 UTC, 847 m punt 1: 48°43.582'N 18°42.317'E @ 13:38:03 UTC, 1254 m punt 2: 48°18.382'N 18°34.730'E @ 14:09:57 UTC, 1002 m punt 3: 48°35.772'N 18°28.646'E @ 14:32:10 UTC, 1039 m punt 4: 48°44.884'N 18°15.504'E @ 14:51:43 UTC, 1371 m punt 5: 48°34.496'N 18°23.964'E @ 15:08:23 UTC, 1504 m Finish: 48°10.757'N 18°12.255'E @ 15:27:32 UTC, 635 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 61.7 km 46° @ 74.4 km/h been 2: 47.6 km 191° @ 89.6 km/h been 3: 33.1 km 347° @ 89.4 km/h been 4: 23.4 km 316° @ 71.7 km/h been 5: 21.9 km 152° @ 78.8 km/h been 6: 46.3 km 198° @ 145.1 km/h Afgelegde afstand: 234.0 km Duur: 02:39:18 Gemiddelde snelheid: 88.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.9 km Starthoogte: 546.0 m Finishhoogte: 635.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -89 m Totale score afstand: 234.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°38.653'N 18°38.556'E = 42° 55.5 km van vertrek tijd: 13:31:54 UTC alti: 1295 m Finishpunt pos.: 48°16.381'N 18°08.363'E = 148° 0.4 km van vertrek tijd: 15:31:54 UTC alti: 123 m Grootste afstand in 2 uur: 194.0 km Beste snelheid in 2 uur: 97.0 km/h Hoogteverlies: 1172 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 610.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEI FIN KEIHEUVE 51°10.850'N 5°13.217'E punt 1: LINNICH BOSLAR UL 50°57.768'N 6°20.285'E 82.0 km 107° punt 2: LF5122 SERVON MELZICOURT 49°12.299'N 4°49.849'E 223.3 km 209° punt 3: LINNICH BOSLAR UL 50°57.768'N 6°20.285'E 223.3 km 28° finish: KEI FIN KEIHEUVE 51°10.850'N 5°13.217'E 82.0 km 288° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 579 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 36.5 km Been 1: 51.0 km Been 2: 42.9 km Totaal: 130.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:41:31 UTC einde: 15:32:29 UTC duur: 02:50:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 546 m @ 12:42:27 UTC hoog punt: 1589 m @ 15:07:34 UTC hoogtewinst: 1043 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4644 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||