CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-04-2022 -- Wim AKKERMANS -- 767,2 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 15/04/2022
Piloot: WIM AKKERMANS
Zweefvliegtuig: D-KVLC
Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais
Logger file: 2022-04-15-LXV-AIS-01.IGC
Motor detectie: RPM
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:56:42
Duurvlucht : 02:50:58
Vrije vlucht : 234.0 km
Fasttrack : 97.0 kmh
Driehoek : 130.4 km
Hoogtewinst : 1043.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LZNI Nitra BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°16.553'N 18°08.203'E
tijd: 12:35:47 UTC
alti: 82 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°20.893'N 18°06.382'E = 344° 8.4 km van vertrek
tijd: 12:41:31 UTC
alti: 579 m
Landingspunt
pos.: 48°16.815'N 18°07.938'E = 326° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:32:29 UTC
alti: 95 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 02:56:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°20.469'N 18°06.193'E @ 12:48:14 UTC, 847 m
punt 1: 48°43.582'N 18°42.317'E @ 13:38:03 UTC, 1254 m
punt 2: 48°18.382'N 18°34.730'E @ 14:09:57 UTC, 1002 m
punt 3: 48°35.772'N 18°28.646'E @ 14:32:10 UTC, 1039 m
punt 4: 48°44.884'N 18°15.504'E @ 14:51:43 UTC, 1371 m
punt 5: 48°34.496'N 18°23.964'E @ 15:08:23 UTC, 1504 m
Finish: 48°10.757'N 18°12.255'E @ 15:27:32 UTC, 635 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 61.7 km 46° @ 74.4 km/h
been 2: 47.6 km 191° @ 89.6 km/h
been 3: 33.1 km 347° @ 89.4 km/h
been 4: 23.4 km 316° @ 71.7 km/h
been 5: 21.9 km 152° @ 78.8 km/h
been 6: 46.3 km 198° @ 145.1 km/h
Afgelegde afstand: 234.0 km
Duur: 02:39:18
Gemiddelde snelheid: 88.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.9 km
Starthoogte: 546.0 m
Finishhoogte: 635.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -89 m
Totale score afstand: 234.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°38.653'N 18°38.556'E = 42° 55.5 km van vertrek
tijd: 13:31:54 UTC
alti: 1295 m
Finishpunt
pos.: 48°16.381'N 18°08.363'E = 148° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:31:54 UTC
alti: 123 m
Grootste afstand in 2 uur: 194.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 97.0 km/h
Hoogteverlies: 1172 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 610.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KEI FIN KEIHEUVE 51°10.850'N 5°13.217'E
punt 1: LINNICH BOSLAR UL 50°57.768'N 6°20.285'E 82.0 km 107°
punt 2: LF5122 SERVON MELZICOURT 49°12.299'N 4°49.849'E 223.3 km 209°
punt 3: LINNICH BOSLAR UL 50°57.768'N 6°20.285'E 223.3 km 28°
finish: KEI FIN KEIHEUVE 51°10.850'N 5°13.217'E 82.0 km 288°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 579 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 36.5 km
Been 1: 51.0 km
Been 2: 42.9 km
Totaal: 130.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:41:31 UTC
einde: 15:32:29 UTC
duur: 02:50:58
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 546 m @ 12:42:27 UTC
hoog punt: 1589 m @ 15:07:34 UTC
hoogtewinst: 1043 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4644
| |||||||||||||||||||||