01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-04-2022 -- Niel DEIJGERS -- 1277,9 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Climb out schaffen actief, contact beek TWR xpdr 6101 niederhein
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/04/2022 Piloot: NIEL DEIJGERS Zweefvliegtuig: OO-ZNB Toestel type: STD.LIBELLE Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2cq Logger file: 2022-04-16-LXV-2CQ-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:50:48 Duurvlucht : 05:48:38 Vrije vlucht : 361.0 km Fasttrack : 74.0 kmh Opgegeven proef: 114.1 km Driehoek : 332.9 km Hoogtewinst : 1068.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBDT Diest BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.074'N 5°03.379'E tijd: 10:08:27 UTC alti: -123 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.389'N 5°04.097'E = 55° 1.0 km van vertrek tijd: 10:09:08 UTC alti: 303 m Landingspunt pos.: 51°00.190'N 5°03.758'E = 64° 0.5 km van vertrek tijd: 15:59:15 UTC alti: -115 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 05:50:48 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°00.176'N 5°02.781'E @ 10:26:55 UTC, 778 m punt 1: 50°50.431'N 6°19.071'E @ 11:43:55 UTC, 700 m punt 2: 50°35.032'N 6°25.907'E @ 12:14:08 UTC, 1137 m punt 3: 51°14.718'N 6°07.931'E @ 13:16:59 UTC, 1051 m punt 4: 51°30.126'N 6°31.743'E @ 13:46:50 UTC, 365 m punt 5: 51°10.863'N 5°12.287'E @ 15:19:34 UTC, 690 m Finish: 50°57.595'N 5°09.024'E @ 15:53:02 UTC, 330 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 91.2 km 101° @ 71.1 km/h been 2: 29.7 km 164° @ 58.9 km/h been 3: 76.5 km 344° @ 73.1 km/h been 4: 39.7 km 44° @ 79.9 km/h been 5: 98.9 km 249° @ 64.0 km/h been 6: 24.9 km 189° @ 44.6 km/h Afgelegde afstand: 361.0 km Duur: 05:26:07 Gemiddelde snelheid: 66.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.0 km Starthoogte: 263.0 m Finishhoogte: 330.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -67 m Totale score afstand: 361.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°37.016'N 6°25.513'E = 113° 105.5 km van vertrek tijd: 12:10:57 UTC alti: 1052 m Finishpunt pos.: 51°22.481'N 6°10.899'E = 62° 89.0 km van vertrek tijd: 14:10:57 UTC alti: 362 m Grootste afstand in 2 uur: 148.0 km Beste snelheid in 2 uur: 74.0 km/h Hoogteverlies: 690 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 771.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DIEST SCHAFFEN 51°00.250'N 5°03.949'E punt 1: HOEPEN 53°08.833'N 9°47.800'E 402.4 km 52° punt 2: BOHMTE BAD ESS 52°21.067'N 8°19.683'E 133.0 km 229° punt 3: PORTA OOST 52°09.490'N 9°24.118'E 76.4 km 106° punt 4: PORTA WEST 52°17.554'N 8°39.397'E 53.1 km 287° punt 5: PORTA OOST 52°09.490'N 9°24.118'E 53.1 km 106° finish: PORTA WEST 52°17.554'N 8°39.397'E 53.1 km 287° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DIEST SCHAFFEN @ 10:27:07 UTC, 790 m punt 1: HOEPEN niet gerond afbreekpunt: 51°30.140'N 6°31.726'E @ 13:46:51 UTC, 363 m : 114.1 km 34.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 114.1 km Duur van de proef: 03:19:44 Gemiddelde snelheid: 34.3 km/h Start hoogte: 263 m Hoogte passeren start: 790 m Hoogte aan break-punt: 363 m Hoogteverlies over proef: -100 m Totale score afstand: 114.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 102.9 km Been 1: 114.9 km Been 2: 115.1 km Totaal: 332.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:10:37 UTC einde: 15:59:15 UTC duur: 05:48:38 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 263 m @ 10:10:37 UTC hoog punt: 1331 m @ 12:30:35 UTC hoogtewinst: 1068 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:16:59 bearing 103.8° Tweede punt: 15:12:08 bearing 57.6° Totale hoek: -46.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5242 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||