01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-04-2022 -- Jo SCHOETERS & ANDY VAN HELDEN -- 1274,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: TMA Beek App crossing finger Brüggen approved, Elsenborn not active, Niederrhein SQ 6101 and Freq 119,110
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/04/2022 Piloot: MONIKA OSWALD Zweefvliegtuig: D-KLWO Toestel type: ARCUS M Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7uo Logger file: 2022-04-16-LXV-7UO-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:55:21 Duurvlucht : 05:49:17 Vrije vlucht : 382.2 km Fasttrack : 73.9 kmh Opgegeven proef: 165.9 km Driehoek : 314.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.753'N 5°12.889'E tijd: 09:36:11 UTC alti: -131 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.253'N 5°11.123'E = 246° 2.3 km van vertrek tijd: 09:42:15 UTC alti: 589 m Landingspunt pos.: 51°10.771'N 5°12.987'E = 74° 0.1 km van vertrek tijd: 15:31:32 UTC alti: -116 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:55:21 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 6.1 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°09.442'N 5°09.498'E @ 09:43:55 UTC, 595 m punt 1: 51°19.991'N 5°40.291'E @ 10:20:41 UTC, 573 m punt 2: 51°21.930'N 6°13.157'E @ 10:50:49 UTC, 776 m punt 3: 50°30.812'N 6°17.066'E @ 12:18:48 UTC, 1260 m punt 4: 51°20.426'N 6°12.469'E @ 13:32:48 UTC, 777 m punt 5: 51°31.640'N 6°21.082'E @ 13:52:16 UTC, 409 m Finish: 51°10.109'N 5°08.845'E @ 15:26:28 UTC, 313 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 40.8 km 61° @ 66.6 km/h been 2: 38.3 km 84° @ 76.3 km/h been 3: 94.9 km 177° @ 64.7 km/h been 4: 92.1 km 357° @ 74.7 km/h been 5: 23.1 km 26° @ 71.1 km/h been 6: 92.9 km 245° @ 59.2 km/h Afgelegde afstand: 382.2 km Duur: 05:42:33 Gemiddelde snelheid: 66.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.9 km Starthoogte: 574.0 m Finishhoogte: 313.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 261 m Totale score afstand: 382.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.180'N 6°16.235'E = 103° 76.1 km van vertrek tijd: 11:28:16 UTC alti: 897 m Finishpunt pos.: 51°20.119'N 6°13.738'E = 76° 72.9 km van vertrek tijd: 13:28:16 UTC alti: 544 m Grootste afstand in 2 uur: 147.8 km Beste snelheid in 2 uur: 73.9 km/h Hoogteverlies: 353 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 628.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BALEN-KEIHEUVEL 51°10.850'N 5°13.250'E punt 1: VENLO 51°21.833'N 6°12.900'E 72.3 km 73° punt 2: DILLINGEN 49°23.167'N 6°44.917'E 223.2 km 170° punt 3: DAHLEMER BINZ 50°24.353'N 6°31.685'E 114.5 km 352° punt 4: SAINT-HUBERT 50°02.150'N 5°24.250'E 90.2 km 243° finish: BALEN 51°10.850'N 5°13.250'E 128.0 km 354° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BALEN-KEIHEUVEL @ 09:49:51 UTC, 629 m punt 1: VENLO @ 10:50:52 UTC, 772 m : 72.3 km 71.1 km/h punt 2: DILLINGEN niet gerond afbreekpunt: 50°30.847'N 6°17.595'E @ 12:16:36 UTC, 1169 m : 93.6 km 65.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 165.9 km Duur van de proef: 02:26:45 Gemiddelde snelheid: 67.8 km/h Start hoogte: 521 m Hoogte passeren start: 629 m Hoogte aan break-punt: 1169 m Hoogteverlies over proef: -648 m Totale score afstand: 165.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 112.7 km Been 1: 92.6 km Been 2: 108.8 km Totaal: 314.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:42:15 UTC einde: 15:31:32 UTC duur: 05:49:17 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 468 m @ 11:03:48 UTC hoog punt: 1344 m @ 12:32:08 UTC hoogtewinst: 876 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:18:48 bearing 108.1° Tweede punt: 15:26:08 bearing 56.6° Totale hoek: -51.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7127 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||