CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-04-2022 -- Tom SEGERS -- 643,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/04/2022
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: OO-ZPM
Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2022-04-16-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:51:48
Duurvlucht : 04:50:59
Vrije vlucht : 167.4 km
Fasttrack : 54.7 kmh
Opgegeven proef: 146.0 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.074'E
tijd: 10:18:33 UTC
alti: -124 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.249'N 5°22.944'E = 88° 1.0 km van vertrek
tijd: 10:19:22 UTC
alti: 468 m
Landingspunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.627'E = 90° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:10:21 UTC
alti: -111 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 04:51:48
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°57.988'N 5°25.575'E @ 10:25:43 UTC, 687 m
punt 1: 51°11.692'N 5°06.294'E @ 10:58:47 UTC, 991 m
punt 2: 51°26.095'N 4°31.003'E @ 11:32:34 UTC, 878 m
punt 3: 51°19.752'N 4°52.680'E @ 12:28:31 UTC, 616 m
punt 4: 51°05.448'N 5°14.508'E @ 13:44:15 UTC, 794 m
Finish: 50°55.075'N 5°19.266'E @ 14:11:29 UTC, 499 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 34.0 km 319° @ 61.6 km/h
been 2: 48.9 km 303° @ 86.9 km/h
been 3: 27.8 km 115° @ 29.8 km/h
been 4: 36.7 km 136° @ 29.1 km/h
been 5: 20.0 km 164° @ 44.1 km/h
Afgelegde afstand: 167.4 km
Duur: 03:45:46
Gemiddelde snelheid: 44.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.7 km
Starthoogte: 463.0 m
Finishhoogte: 499.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -36 m
Totale score afstand: 167.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°58.394'N 5°24.263'E = 83° 2.6 km van vertrek
tijd: 10:24:34 UTC
alti: 718 m
Finishpunt
pos.: 51°20.487'N 4°50.352'E = 318° 55.4 km van vertrek
tijd: 12:24:34 UTC
alti: 742 m
Grootste afstand in 2 uur: 109.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 54.7 km/h
Hoogteverlies: -24 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 503.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: POINT_1 50°58.486'N 5°24.540'E
punt 1: NIEUWMOER ZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 80.1 km 310°
punt 2: KESSENICH 51°09.030'N 5°49.530'E 96.0 km 109°
punt 3: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 92.4 km 285°
punt 4: OPHOVEN 51°07.620'N 5°48.120'E 91.5 km 106°
punt 5: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 78.7 km 293°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 64.4 km 138°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: POINT_1 @ 10:27:37 UTC, 681 m
punt 1: NIEUWMOER ZUID @ 11:32:45 UTC, 845 m : 80.1 km 73.8 km/h
punt 2: KESSENICH niet gerond
afbreekpunt: 50°59.580'N 5°28.530'E @ 14:35:39 UTC, 546 m : 65.9 km 21.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 146.0 km
Duur van de proef: 04:08:02
Gemiddelde snelheid: 35.3 km/h
Start hoogte: 463 m
Hoogte passeren start: 681 m
Hoogte aan break-punt: 546 m
Hoogteverlies over proef: -83 m
Totale score afstand: 146.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:19:22 UTC
einde: 15:10:21 UTC
duur: 04:50:59
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 335 m @ 11:52:25 UTC
hoog punt: 1212 m @ 12:44:37 UTC
hoogtewinst: 877 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:32:33 bearing 2.2°
Tweede punt: 14:11:27 bearing 87.9°
Totale hoek: 85.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9467
| |||||||||||||||||||||