CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-04-2022 -- Timothy WERQUIN -- 615,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 18/04/2022
Piloot: TIMOTHY WERQUIN
Zweefvliegtuig: D-6612
Toestel type: DISCUS Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 691
Logger file: 2022-04-18-LXV-691-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 500
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:29:46
Duurvlucht : 03:29:01
Vrije vlucht : 164.5 km
Fasttrack : 69.2 kmh
Opgegeven proef: 118.0 km
Hoogtewinst : 1016.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.586'N 4°57.083'E
tijd: 11:52:39 UTC
alti: -11 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.797'N 4°57.983'E = 69° 1.1 km van vertrek
tijd: 11:53:24 UTC
alti: 537 m
Landingspunt
pos.: 51°23.927'N 4°58.520'E = 69° 1.8 km van vertrek
tijd: 15:22:25 UTC
alti: 6 m
Afstand take-off tot landing: 1.8
Totale vluchtduur: 03:29:46
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°24.798'N 4°55.852'E @ 12:28:16 UTC, 1145 m
punt 1: 51°15.067'N 5°07.817'E @ 12:57:28 UTC, 1011 m
punt 2: 51°09.403'N 5°22.490'E @ 13:32:48 UTC, 1109 m
punt 3: 50°59.236'N 5°28.453'E @ 13:59:31 UTC, 1348 m
punt 4: 51°29.094'N 4°43.787'E @ 14:50:01 UTC, 907 m
Finish: 51°21.967'N 5°02.761'E @ 15:15:49 UTC, 763 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 22.8 km 142° @ 46.8 km/h
been 2: 20.1 km 122° @ 34.1 km/h
been 3: 20.1 km 160° @ 45.1 km/h
been 4: 75.9 km 317° @ 90.2 km/h
been 5: 25.7 km 121° @ 59.7 km/h
Afgelegde afstand: 164.5 km
Duur: 02:47:33
Gemiddelde snelheid: 58.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.2 km
Starthoogte: 386.0 m
Finishhoogte: 763.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -377 m
Totale score afstand: 164.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°11.478'N 5°15.375'E = 137° 30.9 km van vertrek
tijd: 13:18:36 UTC
alti: 852 m
Finishpunt
pos.: 51°24.454'N 4°57.620'E = 21° 1.7 km van vertrek
tijd: 15:18:37 UTC
alti: 278 m
Grootste afstand in 2 uur: 138.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 69.2 km/h
Hoogteverlies: 574 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 119.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E
punt 1: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E 59.5 km 137°
finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 59.5 km 318°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDE 07 @ 12:30:16 UTC, 1029 m
punt 1: WINTERSLAG @ 13:59:33 UTC, 1344 m : 59.0 km 39.6 km/h
finish: WEELDE 07 @ 14:33:32 UTC, 520 m : 59.0 km 104.1 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 118.0 km
Duur van de proef: 02:03:16
Gemiddelde snelheid: 57.4 km/h
Start hoogte: 386 m
Hoogte passeren start: 1029 m
Hoogte passeren finish: 520 m
Hoogteverlies over proef: -134 m
Totale score afstand: 118.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:53:24 UTC
einde: 15:22:25 UTC
duur: 03:29:01
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 386 m @ 12:13:40 UTC
hoog punt: 1402 m @ 13:28:00 UTC
hoogtewinst: 1016 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:59:30 bearing 81.8°
Tweede punt: 14:50:05 bearing 14.6°
Totale hoek: -67.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8273
| |||||||||||||||||||||