01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-04-2022 -- Theo STOCKMANS -- 278,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Goetsenhoven Gliding area aktief
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/04/2022 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: OO-YTS Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2022-04-16-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:09:13 Duurvlucht : 05:05:01 Vrije vlucht : 83.4 km Fasttrack : 39.8 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.772'N 4°57.123'E tijd: 11:00:42 UTC alti: -85 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.184'N 4°58.031'E = 160° 3.1 km van vertrek tijd: 11:04:54 UTC alti: 539 m Landingspunt pos.: 50°46.872'N 4°57.392'E = 60° 0.4 km van vertrek tijd: 16:09:55 UTC alti: -78 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:09:13 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4 Start : 50°44.835'N 4°57.742'E @ 11:08:24 UTC, 801 m punt 1: 50°58.775'N 5°21.830'E @ 12:30:52 UTC, 994 m punt 2: 50°48.832'N 5°10.215'E @ 12:49:06 UTC, 733 m Finish: 50°46.048'N 4°51.849'E @ 15:58:51 UTC, 411 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 38.3 km 47° @ 27.9 km/h been 2: 22.9 km 216° @ 75.4 km/h been 3: 22.2 km 257° @ 7.0 km/h Afgelegde afstand: 83.4 km Duur: 04:50:27 Gemiddelde snelheid: 17.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.3 km Starthoogte: 530.0 m Finishhoogte: 411.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 119 m Totale score afstand: 83.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°45.071'N 4°57.874'E = 164° 3.3 km van vertrek tijd: 11:08:02 UTC alti: 804 m Finishpunt pos.: 50°44.528'N 4°56.565'E = 189° 4.2 km van vertrek tijd: 13:08:02 UTC alti: 587 m Grootste afstand in 2 uur: 79.6 km Beste snelheid in 2 uur: 39.8 km/h Hoogteverlies: 217 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 91.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RWY 06 50°46.683'N 4°56.883'E punt 1: ZOUTLEEUW 50°50.550'N 5°07.000'E 13.9 km 59° punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 42.5 km 192° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RWY 06 @ 13:16:35 UTC, 866 m punt 1: ZOUTLEEUW niet gerond afbreekpunt: 50°48.627'N 5°06.667'E @ 13:43:30 UTC, 370 m : 10.3 km 22.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 10.3 km Duur van de proef: 00:26:55 Gemiddelde snelheid: 22.9 km/h Start hoogte: 300 m Hoogte passeren start: 866 m Hoogte aan break-punt: 370 m Hoogteverlies over proef: -70 m Totale score afstand: 10.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:04:54 UTC einde: 16:09:55 UTC duur: 05:05:01 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 530 m @ 11:05:05 UTC hoog punt: 1213 m @ 12:24:40 UTC hoogtewinst: 683 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:30:59 bearing 81.5° Tweede punt: 13:16:10 bearing 119.8° Totale hoek: 38.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5949 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||