CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-04-2022 -- Wim AKKERMANS -- 1576,2 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/04/2022
Piloot: WIM AKKERMANS
Zweefvliegtuig: D-KVLC
Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais
Logger file: 2022-04-21-LXV-AIS-01.IGC
Motor detectie: RPM
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:49:09
Duurvlucht : 03:47:11
Vrije vlucht : 372.6 km
Fasttrack : 129.2 kmh
Opgegeven proef: 384.6 km
Driehoek : 193.4 km
Hoogtewinst : 1525.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LZNI Nitra BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°16.963'N 18°07.765'E
tijd: 10:37:46 UTC
alti: 148 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°17.211'N 18°09.170'E = 75° 1.8 km van vertrek
tijd: 10:39:44 UTC
alti: 744 m
Landingspunt
pos.: 48°16.540'N 18°08.076'E = 154° 0.9 km van vertrek
tijd: 14:26:55 UTC
alti: 155 m
Afstand take-off tot landing: 0.9
Totale vluchtduur: 03:49:09
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°13.483'N 18°11.778'E @ 11:24:10 UTC, 1919 m
punt 1: 48°49.865'N 18°50.675'E @ 11:58:39 UTC, 1563 m
punt 2: 47°52.992'N 18°11.965'E @ 12:56:14 UTC, 1515 m
punt 3: 48°11.352'N 18°39.613'E @ 13:18:40 UTC, 1301 m
punt 4: 47°45.767'N 18°24.575'E @ 13:47:59 UTC, 1461 m
punt 5: 47°55.438'N 18°16.134'E @ 13:57:50 UTC, 1116 m
Finish: 48°24.537'N 18°13.137'E @ 14:20:48 UTC, 836 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 82.7 km 35° @ 143.9 km/h
been 2: 115.7 km 205° @ 120.6 km/h
been 3: 48.4 km 45° @ 129.3 km/h
been 4: 51.0 km 202° @ 104.3 km/h
been 5: 20.8 km 330° @ 126.6 km/h
been 6: 54.1 km 356° @ 141.2 km/h
Afgelegde afstand: 372.6 km
Duur: 02:56:38
Gemiddelde snelheid: 126.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.5 km
Starthoogte: 631.0 m
Finishhoogte: 836.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -205 m
Totale score afstand: 372.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°14.657'N 18°12.996'E = 123° 7.8 km van vertrek
tijd: 11:21:56 UTC
alti: 2011 m
Finishpunt
pos.: 48°06.665'N 18°37.994'E = 117° 42.0 km van vertrek
tijd: 13:21:56 UTC
alti: 1145 m
Grootste afstand in 2 uur: 258.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 129.2 km/h
Hoogteverlies: 866 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 389.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 044CETIN 48°14.350'N 18°10.433'E
punt 1: 065DOLNA STUBNA 48°50.067'N 18°50.500'E 82.5 km 36°
punt 2: 107HURBANOVO 47°52.800'N 18°11.917'E 116.3 km 204°
punt 3: 122KALINCIAKOVO 48°11.500'N 18°39.900'E 49.1 km 45°
punt 4: 181MOCA 47°45.583'N 18°24.533'E 51.7 km 202°
punt 5: 089GYMES 48°24.700'N 18°13.350'E 73.8 km 349°
finish: 001NITRA 48°16.767'N 18°07.967'E 16.1 km 204°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 044CETIN @ 10:56:08 UTC, 1749 m
punt 1: 065DOLNA STUBNA @ 11:58:36 UTC, 1554 m : 82.0 km 78.8 km/h
punt 2: 107HURBANOVO @ 12:56:13 UTC, 1515 m : 115.3 km 120.1 km/h
punt 3: 122KALINCIAKOVO @ 13:18:41 UTC, 1303 m : 48.1 km 128.4 km/h
punt 4: 181MOCA @ 13:48:00 UTC, 1468 m : 50.7 km 103.8 km/h
punt 5: 089GYMES @ 14:20:46 UTC, 834 m : 72.8 km 133.3 km/h
finish: 001NITRA @ 14:26:29 UTC, 157 m : 15.6 km 164.1 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 384.6 km
Duur van de proef: 03:30:21
Gemiddelde snelheid: 109.7 km/h
Start hoogte: 631 m
Hoogte passeren start: 1749 m
Hoogte passeren finish: 157 m
Hoogteverlies over proef: 474 m
Totale score afstand: 384.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 85.1 km
Been 1: 54.2 km
Been 2: 54.2 km
Totaal: 193.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:39:44 UTC
einde: 14:26:55 UTC
duur: 03:47:11
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 631 m @ 10:40:44 UTC
hoog punt: 2156 m @ 12:35:19 UTC
hoogtewinst: 1525 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5560
Pieter LIEVENS op 24-04-2022 om 22:51 Proficiat Wim! Knalprestatie!
| |||||||||||||||||||||