01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef23-04-2022 -- Virginie VALCK -- 228,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 23/04/2022 Piloot: DIMITRI BERVOETS Zweefvliegtuig: OO-ZLI Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD Logger type: Flarm s/n: r5n Logger file: 2022-04-23-FLA-R5N-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 02:45:15 Duurvlucht : 02:44:19 Hoogtewinst : 1189.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.715'N 5°12.877'E tijd: 12:43:26 UTC alti: 140 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.715'N 5°12.877'E = 270° 0.0 km van vertrek tijd: 12:43:26 UTC alti: 140 m Landingspunt pos.: 51°10.804'N 5°13.072'E = 54° 0.3 km van vertrek tijd: 15:28:41 UTC alti: 147 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 02:45:15 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 193.8 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E start: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: 1WEEL 51°24.050'N 4°58.130'E 30.1 km 324° punt 2: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 30.1 km 144° punt 3: 1ZUTE 50°56.950'N 5°35.550'E 36.7 km 135° punt 4: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 36.7 km 315° punt 5: 1WEEL 51°24.050'N 4°58.130'E 30.1 km 324° finish: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 30.1 km 144° landing: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:44:22 UTC einde: 15:28:41 UTC duur: 02:44:19 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 514 m @ 12:46:38 UTC hoog punt: 1703 m @ 15:03:11 UTC hoogtewinst: 1189 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 545 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||