01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-04-2022 -- Erik DE VOS -- 745,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen greglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/04/2022 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2022-04-24-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:100, HW:1 ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:02:35 Duurvlucht : 02:59:50 Vrije vlucht : 210.6 km Fasttrack : 82.9 kmh Hoogtewinst : 1447.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.951'N 3°29.436'E tijd: 12:56:52 UTC alti: 122 m Ontkoppelpunt pos.: 50°32.484'N 3°31.574'E = 69° 2.7 km van vertrek tijd: 12:59:37 UTC alti: 641 m Landingspunt pos.: 50°31.888'N 3°29.801'E = 105° 0.4 km van vertrek tijd: 15:59:27 UTC alti: 120 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 03:02:35 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°31.885'N 3°30.760'E @ 13:02:57 UTC, 828 m punt 1: 50°50.520'N 3°19.587'E @ 13:44:05 UTC, 1657 m punt 2: 50°23.354'N 3°45.125'E @ 14:25:49 UTC, 1351 m punt 3: 50°16.647'N 3°58.512'E @ 14:42:25 UTC, 2040 m punt 4: 50°21.255'N 3°43.168'E @ 14:53:45 UTC, 1368 m punt 5: 50°44.428'N 3°28.649'E @ 15:42:21 UTC, 1526 m Finish: 50°29.468'N 3°33.911'E @ 15:53:05 UTC, 657 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 37.0 km 339° @ 53.9 km/h been 2: 58.7 km 149° @ 84.4 km/h been 3: 20.2 km 128° @ 72.9 km/h been 4: 20.1 km 295° @ 106.5 km/h been 5: 46.3 km 338° @ 57.1 km/h been 6: 28.4 km 167° @ 158.9 km/h Afgelegde afstand: 210.6 km Duur: 02:50:08 Gemiddelde snelheid: 74.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.0 km Starthoogte: 641.0 m Finishhoogte: 657.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -16 m Totale score afstand: 210.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°42.491'N 3°24.161'E = 342° 20.5 km van vertrek tijd: 13:58:45 UTC alti: 1743 m Finishpunt pos.: 50°31.978'N 3°28.878'E = 274° 0.7 km van vertrek tijd: 15:58:47 UTC alti: 235 m Grootste afstand in 2 uur: 165.9 km Beste snelheid in 2 uur: 82.9 km/h Hoogteverlies: 1508 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 292.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: MAUBRAY EAST (WIERS) 50°30.517'N 3°31.983'E punt 1: CAMBRAI NIER GLD 50°08.550'N 3°15.900'E 45.0 km 205° punt 2: MAUBEUGE GLD 50°18.500'N 4°01.800'E 57.6 km 71° punt 3: AMOUGIES GLD 50°44.400'N 3°29.117'E 61.6 km 321° punt 4: VALENCIENNES DENAIN 50°19.484'N 3°27.934'E 46.2 km 182° punt 5: MAUBEUGE GLD 50°18.500'N 4°01.800'E 40.2 km 92° finish: MAUBRAY EAST (WIERS) 50°30.517'N 3°31.983'E 41.8 km 302° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: MAUBRAY EAST (WIERS) @ 14:12:57 UTC, 1321 m punt 1: CAMBRAI NIER GLD niet gerond afbreekpunt: 50°18.625'N 3°44.662'E @ 14:50:17 UTC, 1746 m : 6.0 km 9.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 6.0 km Duur van de proef: 00:37:20 Gemiddelde snelheid: 9.6 km/h Start hoogte: 641 m Hoogte passeren start: 1321 m Hoogte aan break-punt: 1746 m Hoogteverlies over proef: -1105 m Totale score afstand: 6.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 26.6 km Been 1: 17.0 km Been 2: 16.9 km Totaal: 60.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:59:37 UTC einde: 15:59:27 UTC duur: 02:59:50 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 641 m @ 12:59:37 UTC hoog punt: 2088 m @ 14:40:09 UTC hoogtewinst: 1447 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:43:57 bearing 265.8° Tweede punt: 14:42:25 bearing 207.6° Totale hoek: -58.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5255 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||