01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-04-2022 -- Theo STOCKMANS -- 1427,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Goetsenhoven Gliding Area aktief, XPDR 7000 boven NL
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/04/2022 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: OO-YTS Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2022-04-24-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:14:08 Duurvlucht : 06:10:31 Vrije vlucht : 428.3 km Fasttrack : 96.0 kmh Driehoek : 112.4 km Hoogtewinst : 1523.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.771'N 4°57.118'E tijd: 11:08:55 UTC alti: 144 m Ontkoppelpunt pos.: 50°48.884'N 4°59.087'E = 30° 4.5 km van vertrek tijd: 11:12:32 UTC alti: 672 m Landingspunt pos.: 50°46.867'N 4°57.378'E = 60° 0.4 km van vertrek tijd: 17:23:03 UTC alti: 129 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 06:14:08 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°47.200'N 4°54.509'E @ 11:29:43 UTC, 988 m punt 1: 51°21.166'N 6°13.947'E @ 13:13:44 UTC, 1112 m punt 2: 50°59.107'N 5°21.931'E @ 13:53:46 UTC, 1967 m punt 3: 51°24.493'N 6°11.728'E @ 14:45:45 UTC, 903 m punt 4: 51°16.485'N 5°46.768'E @ 15:07:52 UTC, 1112 m punt 5: 50°34.658'N 4°57.504'E @ 16:26:16 UTC, 1407 m Finish: 50°55.575'N 5°01.384'E @ 17:02:06 UTC, 825 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 112.1 km 55° @ 64.7 km/h been 2: 73.1 km 236° @ 109.6 km/h been 3: 74.7 km 51° @ 86.2 km/h been 4: 32.6 km 243° @ 88.4 km/h been 5: 96.7 km 217° @ 74.0 km/h been 6: 39.0 km 7° @ 65.4 km/h Afgelegde afstand: 428.3 km Duur: 05:32:23 Gemiddelde snelheid: 77.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 17.1 km Starthoogte: 503.0 m Finishhoogte: 825.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -322 m Totale score afstand: 428.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°19.704'N 6°04.803'E = 52° 99.9 km van vertrek tijd: 13:08:06 UTC alti: 1460 m Finishpunt pos.: 51°16.269'N 5°46.392'E = 46° 79.4 km van vertrek tijd: 15:08:06 UTC alti: 1116 m Grootste afstand in 2 uur: 192.0 km Beste snelheid in 2 uur: 96.0 km/h Hoogteverlies: 344 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 91.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RWY 06 50°46.683'N 4°56.883'E punt 1: ZOUTLEEUW 50°50.550'N 5°07.000'E 13.9 km 59° punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 42.5 km 192° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RWY 06 @ 11:20:57 UTC, 753 m punt 1: ZOUTLEEUW @ 14:01:04 UTC, 1293 m : 13.9 km 5.2 km/h punt 2: NAMECHE niet gerond afbreekpunt: 50°34.654'N 4°57.590'E @ 16:26:13 UTC, 1410 m : 30.1 km 12.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 43.9 km Duur van de proef: 05:05:16 Gemiddelde snelheid: 8.6 km/h Start hoogte: 503 m Hoogte passeren start: 753 m Hoogte aan break-punt: 1410 m Hoogteverlies over proef: -907 m Totale score afstand: 43.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 49.4 km Been 1: 31.5 km Been 2: 31.5 km Totaal: 112.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:12:32 UTC einde: 17:23:03 UTC duur: 06:10:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 503 m @ 11:15:13 UTC hoog punt: 2026 m @ 13:54:19 UTC hoogtewinst: 1523 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 15:00:09 bearing 63.5° Tweede punt: 16:26:17 bearing 137.0° Totale hoek: 73.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7999 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||