01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-04-2022 -- Martijn EERDEKENS -- 1383,6 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: All x cleared by KB, SQ7000
IGC File gegevens: 124 Logger interval groter dan limiet van 10 s Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 26/04/2022 Piloot: DAVID JANSSEN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAAR Logger type: LX Navigation s/n: hts Logger file: 2022-04-26-LXN-HTS-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:47:03 Duurvlucht : 05:43:13 Vrije vlucht : 327.2 km Fasttrack : 85.5 kmh Opgegeven proef: 296.1 km Driehoek : 242.3 km Hoogtewinst : 1075.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.709'N 5°12.874'E tijd: 10:52:03 UTC alti: -9 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.417'N 5°14.104'E = 47° 1.9 km van vertrek tijd: 10:55:53 UTC alti: 490 m Landingspunt pos.: 51°10.781'N 5°13.007'E = 49° 0.2 km van vertrek tijd: 16:39:06 UTC alti: -11 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:47:03 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.024'N 5°15.766'E @ 11:07:53 UTC, 1033 m punt 1: 51°33.889'N 4°32.559'E @ 12:13:53 UTC, 811 m punt 2: 52°07.921'N 5°15.785'E @ 13:45:29 UTC, 1058 m punt 3: 51°20.728'N 4°30.388'E @ 14:54:53 UTC, 1043 m punt 4: 51°21.383'N 4°47.731'E @ 15:09:17 UTC, 862 m punt 5: 51°08.733'N 5°13.886'E @ 16:06:05 UTC, 1065 m Finish: 51°18.686'N 5°05.822'E @ 16:27:58 UTC, 958 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 65.7 km 311° @ 59.7 km/h been 2: 80.3 km 38° @ 52.6 km/h been 3: 101.9 km 211° @ 88.1 km/h been 4: 20.2 km 86° @ 84.1 km/h been 5: 38.4 km 128° @ 40.6 km/h been 6: 20.7 km 333° @ 56.8 km/h Afgelegde afstand: 327.2 km Duur: 05:20:05 Gemiddelde snelheid: 61.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 16.9 km Starthoogte: 414.0 m Finishhoogte: 958.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -544 m Totale score afstand: 327.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°00.873'N 5°13.291'E = 0° 93.0 km van vertrek tijd: 13:35:57 UTC alti: 1375 m Finishpunt pos.: 51°11.734'N 5°13.952'E = 33° 2.3 km van vertrek tijd: 15:35:57 UTC alti: 450 m Grootste afstand in 2 uur: 170.9 km Beste snelheid in 2 uur: 85.5 km/h Hoogteverlies: 925 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 299.1 km GELDIG vertrek: NONAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVE 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: SEPPE 51°33.370'N 4°33.140'E 62.5 km 312° punt 2: SOESTERB 52°08.033'N 5°15.850'E 80.9 km 37° punt 3: BRASSCHA 51°20.683'N 4°30.150'E 102.4 km 211° finish: KEIHEUVE 51°10.852'N 5°13.245'E 53.3 km 110° landing: NONAME 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVE @ 11:14:41 UTC, 844 m punt 1: SEPPE @ 12:13:13 UTC, 828 m : 62.0 km 63.6 km/h punt 2: SOESTERB @ 13:45:29 UTC, 1058 m : 79.9 km 51.9 km/h punt 3: BRASSCHA @ 14:54:53 UTC, 1043 m : 101.4 km 87.6 km/h finish: KEIHEUVE @ 15:37:29 UTC, 385 m : 52.8 km 74.4 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 296.1 km Duur van de proef: 04:22:48 Gemiddelde snelheid: 67.6 km/h Start hoogte: 414 m Hoogte passeren start: 844 m Hoogte passeren finish: 385 m Hoogteverlies over proef: 29 m Totale score afstand: 296.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 69.6 km Been 1: 104.8 km Been 2: 67.9 km Totaal: 242.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:55:53 UTC einde: 16:39:06 UTC duur: 05:43:13 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 414 m @ 10:56:41 UTC hoog punt: 1489 m @ 14:00:09 UTC hoogtewinst: 1075 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:54:53 bearing 1.8° Tweede punt: 16:06:05 bearing 62.3° Totale hoek: 60.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Logger interval groter dan limiet van 10 s Rekentijd 5866 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||