01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-04-2022 -- Michiel DE BOCK -- 1229,6 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Clearance Albert CTR
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/04/2022 Piloot: MICHIEL DE BOCK Zweefvliegtuig: D-3609 Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD Logger type: Flarm s/n: s4r Logger file: 2022-04-27-FLA-S4R-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:36:44 Duurvlucht : 05:34:08 Vrije vlucht : 319.7 km Fasttrack : 86.0 kmh Opgegeven proef: 281.2 km Driehoek : 309.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.961'N 3°29.397'E tijd: 10:34:31 UTC alti: -57 m Ontkoppelpunt pos.: 50°31.961'N 3°29.397'E = 270° 0.0 km van vertrek tijd: 10:34:31 UTC alti: -57 m Landingspunt pos.: 50°31.904'N 3°29.741'E = 105° 0.4 km van vertrek tijd: 16:11:15 UTC alti: -43 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:36:44 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°31.760'N 3°31.830'E @ 10:50:31 UTC, 647 m punt 1: 49°35.654'N 3°38.075'E @ 12:18:39 UTC, 1106 m punt 2: 49°52.390'N 2°23.018'E @ 13:18:27 UTC, 985 m punt 3: 50°00.266'N 2°34.503'E @ 13:37:55 UTC, 863 m punt 4: 50°01.257'N 2°54.069'E @ 14:20:59 UTC, 1095 m punt 5: 50°12.256'N 3°21.694'E @ 15:17:07 UTC, 857 m Finish: 50°31.933'N 3°30.046'E @ 16:08:35 UTC, 162 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 104.3 km 176° @ 71.0 km/h been 2: 95.4 km 290° @ 95.7 km/h been 3: 20.0 km 43° @ 61.8 km/h been 4: 23.4 km 85° @ 32.7 km/h been 5: 38.7 km 58° @ 41.4 km/h been 6: 37.8 km 15° @ 44.1 km/h Afgelegde afstand: 319.7 km Duur: 05:18:04 Gemiddelde snelheid: 60.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 332.0 m Finishhoogte: 162.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 170 m Totale score afstand: 319.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°13.757'N 3°34.020'E = 171° 34.2 km van vertrek tijd: 11:22:27 UTC alti: 1005 m Finishpunt pos.: 49°55.339'N 2°25.045'E = 229° 102.3 km van vertrek tijd: 13:22:27 UTC alti: 678 m Grootste afstand in 2 uur: 172.0 km Beste snelheid in 2 uur: 86.0 km/h Hoogteverlies: 327 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 330.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 10CALNEL 50°31.634'N 3°31.642'E punt 1: LAONCHMBRY 49°35.750'N 3°37.867'E 103.9 km 176° punt 2: AMIENSLISY 49°52.383'N 2°23.217'E 94.8 km 289° punt 3: 40QUESNOY 50°14.634'N 3°38.442'E 98.8 km 65° finish: 10CALNEL 50°31.634'N 3°31.642'E 32.5 km 346° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 10CALNEL @ 10:50:39 UTC, 632 m punt 1: LAONCHMBRY @ 12:18:43 UTC, 1096 m : 103.9 km 70.8 km/h punt 2: AMIENSLISY @ 13:18:39 UTC, 963 m : 94.8 km 94.9 km/h punt 3: 40QUESNOY niet gerond afbreekpunt: 50°19.778'N 3°27.276'E @ 15:42:51 UTC, 442 m : 82.5 km 34.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 281.2 km Duur van de proef: 04:52:12 Gemiddelde snelheid: 57.7 km/h Start hoogte: 332 m Hoogte passeren start: 632 m Hoogte aan break-punt: 442 m Hoogteverlies over proef: -110 m Totale score afstand: 281.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 104.2 km Been 1: 95.1 km Been 2: 109.8 km Totaal: 309.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:37:07 UTC einde: 16:11:15 UTC duur: 05:34:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 332 m @ 10:39:07 UTC hoog punt: 1319 m @ 12:14:07 UTC hoogtewinst: 987 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:18:11 bearing 202.8° Tweede punt: 16:10:39 bearing 240.3° Totale hoek: 37.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 6097 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||