01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-04-2022 -- Robbe VAN BRANDT -- 1921,6 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR SQ 7000 entire flight KB climb approved Cleared by Dmil to cross Deelen CTR + Gilze Rijen
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/04/2022 Piloot: ROBBE VAN BRANDT Zweefvliegtuig: OO-ZPP Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8 Logger file: 2022-04-27-NAV-HM8-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:06:34 Duurvlucht : 07:04:02 Vrije vlucht : 388.4 km Fasttrack : 70.9 kmh Opgegeven proef: 372.8 km Driehoek : 243.3 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.709'N 5°12.841'E tijd: 09:06:26 UTC alti: -88 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.569'N 5°13.016'E = 7° 1.6 km van vertrek tijd: 09:08:58 UTC alti: 432 m Landingspunt pos.: 51°10.781'N 5°13.108'E = 67° 0.3 km van vertrek tijd: 16:13:00 UTC alti: -75 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 07:06:34 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.043'N 5°14.793'E @ 09:35:13 UTC, 642 m punt 1: 51°34.128'N 4°38.255'E @ 10:51:11 UTC, 674 m punt 2: 52°15.460'N 6°10.777'E @ 13:00:59 UTC, 968 m punt 3: 52°00.820'N 6°01.806'E @ 13:26:00 UTC, 1213 m punt 4: 51°53.205'N 5°47.102'E @ 13:45:28 UTC, 1106 m punt 5: 51°34.055'N 4°38.191'E @ 15:05:12 UTC, 748 m Finish: 51°10.726'N 5°13.230'E @ 16:09:13 UTC, 279 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 60.3 km 316° @ 47.6 km/h been 2: 130.9 km 53° @ 60.5 km/h been 3: 29.0 km 201° @ 69.6 km/h been 4: 22.0 km 230° @ 67.8 km/h been 5: 86.9 km 246° @ 65.4 km/h been 6: 59.4 km 137° @ 55.6 km/h Afgelegde afstand: 388.4 km Duur: 06:34:00 Gemiddelde snelheid: 59.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 432.0 m Finishhoogte: 279.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 153 m Totale score afstand: 388.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°46.489'N 5°04.034'E = 351° 67.1 km van vertrek tijd: 11:36:09 UTC alti: 887 m Finishpunt pos.: 51°54.364'N 5°48.448'E = 27° 90.8 km van vertrek tijd: 13:36:09 UTC alti: 732 m Grootste afstand in 2 uur: 141.8 km Beste snelheid in 2 uur: 70.9 km/h Hoogteverlies: 155 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 375.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: ETTEN-LEUR 51°34.196'N 4°38.393'E 59.2 km 317° punt 2: DEVENTER 52°15.333'N 6°08.733'E 128.7 km 53° punt 3: ETTEN-LEUR 51°34.196'N 4°38.393'E 128.7 km 234° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 59.2 km 137° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 09:36:42 UTC, 523 m punt 1: ETTEN-LEUR @ 10:52:36 UTC, 761 m : 58.7 km 46.4 km/h punt 2: DEVENTER @ 12:57:41 UTC, 668 m : 127.7 km 61.2 km/h punt 3: ETTEN-LEUR @ 15:05:04 UTC, 746 m : 127.7 km 60.1 km/h finish: KEIHEUVEL @ 16:09:08 UTC, 275 m : 58.7 km 55.0 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 372.8 km Duur van de proef: 06:32:26 Gemiddelde snelheid: 57.0 km/h Start hoogte: 432 m Hoogte passeren start: 523 m Hoogte passeren finish: 275 m Hoogteverlies over proef: 157 m Totale score afstand: 372.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 68.1 km Been 1: 70.1 km Been 2: 105.1 km Totaal: 243.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:08:58 UTC einde: 16:13:00 UTC duur: 07:04:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 415 m @ 09:39:33 UTC hoog punt: 1308 m @ 12:31:36 UTC hoogtewinst: 893 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:36:04 bearing 59.3° Tweede punt: 15:05:12 bearing 8.1° Totale hoek: -51.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7441 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||