01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2022 -- Christiaan BIELEN & G J ANDRIES -- 1814,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: All X cleared By AtC BXL info Dmil Langen info xpdr 7000/7742/6402
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2022 Piloot: BIELEN CHRISTIAAN Zweefvliegtuig: D-KKCR Toestel type: ARCUS T Klasse: TWEEZITTER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 926 Logger file: 2022-04-30-NAV-926-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:29:39 Duurvlucht : 06:26:07 Vrije vlucht : 544.3 km Fasttrack : 116.7 kmh Opgegeven proef: 268.1 km Driehoek : 384.9 km Hoogtewinst : 1254.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.727'N 5°12.883'E tijd: 09:07:17 UTC alti: -92 m Ontkoppelpunt pos.: 51°11.239'N 5°16.922'E = 79° 4.8 km van vertrek tijd: 09:10:49 UTC alti: 425 m Landingspunt pos.: 51°10.790'N 5°13.078'E = 63° 0.3 km van vertrek tijd: 15:36:56 UTC alti: -64 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 06:29:39 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.583'N 5°13.211'E @ 09:16:16 UTC, 582 m punt 1: 51°27.810'N 6°36.288'E @ 10:37:07 UTC, 794 m punt 2: 52°18.569'N 7°22.482'E @ 11:45:17 UTC, 1030 m punt 3: 51°19.423'N 6°12.359'E @ 13:00:29 UTC, 1191 m punt 4: 50°37.527'N 6°27.477'E @ 13:43:07 UTC, 1239 m punt 5: 51°00.461'N 6°11.812'E @ 14:16:47 UTC, 891 m Finish: 51°10.823'N 5°11.928'E @ 15:35:58 UTC, 99 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 101.7 km 71° @ 75.5 km/h been 2: 108.0 km 29° @ 95.1 km/h been 3: 136.1 km 217° @ 108.6 km/h been 4: 79.7 km 167° @ 112.1 km/h been 5: 46.3 km 337° @ 82.6 km/h been 6: 72.5 km 286° @ 54.9 km/h Afgelegde afstand: 544.3 km Duur: 06:19:42 Gemiddelde snelheid: 86.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 425.0 m Finishhoogte: 99.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 326 m Totale score afstand: 544.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°10.942'N 7°10.520'E = 50° 175.7 km van vertrek tijd: 11:36:35 UTC alti: 1420 m Finishpunt pos.: 50°38.617'N 6°27.351'E = 124° 105.7 km van vertrek tijd: 13:36:35 UTC alti: 823 m Grootste afstand in 2 uur: 233.5 km Beste snelheid in 2 uur: 116.7 km/h Hoogteverlies: 597 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 327.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BALEN / KEIHEUVEL 51°10.850'N 5°13.250'E punt 1: BORKEN HOXFELD 51°51.230'N 6°48.880'E 133.6 km 55° punt 2: BALEN / KEIHEUVEL 51°10.850'N 5°13.250'E 133.6 km 236° punt 3: WEELDE 51°23.650'N 4°57.550'E 29.9 km 323° finish: BALEN / KEIHEUVEL 51°10.850'N 5°13.250'E 29.9 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BALEN / KEIHEUVEL @ 09:16:31 UTC, 546 m punt 1: BORKEN HOXFELD @ 11:46:07 UTC, 1126 m : 133.6 km 53.6 km/h punt 2: BALEN / KEIHEUVEL @ 15:32:25 UTC, 537 m : 133.6 km 35.4 km/h punt 3: WEELDE niet gerond afbreekpunt: 51°10.932'N 5°12.053'E @ 15:35:50 UTC, 101 m : 1.0 km 16.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 268.1 km Duur van de proef: 06:19:19 Gemiddelde snelheid: 42.4 km/h Start hoogte: 425 m Hoogte passeren start: 546 m Hoogte aan break-punt: 101 m Hoogteverlies over proef: 324 m Totale score afstand: 268.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 137.9 km Been 1: 107.8 km Been 2: 139.2 km Totaal: 384.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:10:49 UTC einde: 15:36:56 UTC duur: 06:26:07 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 329 m @ 10:10:25 UTC hoog punt: 1583 m @ 12:02:39 UTC hoogtewinst: 1254 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:44:25 bearing 50.6° Tweede punt: 13:43:11 bearing 101.7° Totale hoek: 51.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11780 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||